Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@16:41:38 GMT

نتایج مرحله دوم وام بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۰۶۲

مرتضایی فرد از مشخص شدن نتایج ثبت نام متقاضیان دومین مرحله وام ضروری ۷ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد. ناطقان:  محمود مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در اردیبهشت ماه اقدام به ثبت نام وام ضروری کردند، از امروز (سه شنبه ۱۳ خردادماه ۹۹) می‌توانند جهت مشاهده نتایج ثبت نام و زمان بندی پرداخت وام «واجدین شرایط» به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند.

مرتضایی فرد اظهار داشت: با توجه به پایان ثبت نام مرحله دوم وام ضروری، تمام متقاضیانی که طبق شرایط اعلام شده «واجد شرایط» پرداخت شناخته شده باشند، طی ۷ ماه و به ترتیب اولویت از خرداد تا آذرماه ۹۹ مبلغ ۷ میلیون تومان تسهیلات، به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

مرتضایی فرد با تأکید بر اینکه متقاضیان «واجد شرایط» برای دریافت وام خود نیاز به مراجعه به بانک صادرات ندارند، گفت: وام ضروری واجدین شرایط طبق مرحله و زمان بندی اعلام شده در سامانه، به حساب بانکی که از آن حقوق دریافت می‌کنند واریز می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت و براساس «کمترین میزان حقوق دریافتی» و «کمترین مجموع وام دریافتی» نوبت بندی شده اند و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام ضروری آنان طی هفت ماه پرداخت می‌شود.

مرتضایی فرد تاکید کرد: متقاضیان دارایِ اولویت هایِ اول به ترتیب در ماه‌های ابتدایی از تسهیلات وام ضروری بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به چگونگی اطلاع بازنشستگان کشوری از وضعیت دریافت تشهیلات مرحله دوم، گفت: متقاضیانی که در اردیبهشت ماه ۹۹ ثبت نام کردند، می‌توانند از امروز (سه شنبه ۱۳ خردادماه) با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی و لینک «نتایج ثبت نام مرحله دوم وام ضروری» با درج شماره دفترکل و شماره ملی و شماره حساب بازنشستگی از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

گفتنی است، از مجموع حدود ۴۰۰ هزار نفر از متقاضیان ثبت نام کننده در مرحله دوم، حدود ۲۰۰ هزار نفر واجدین شرایط دریافت وام ضروری هستند. مبلغ وام ضروری هفت میلیون تومان، در اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصد است.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: نتایج ، بازنشستگان ، وام ، صندوق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نتایج بازنشستگان وام صندوق صندوق بازنشستگی کشوری واجدین شرایط مرحله دوم وام ضروری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی رایگان زنان خانه‌دار روستایی و عشایری ایلام از مزایای بیمه اجتماعی

مدیر صندوق بیمه ‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام از بهره‌مندی رایگان زنان خانه‌دار روستایی و عشایری از مزایای بیمه اجتماعی در استان خبر داد که با توجه به پایین بودن نرخ باروری استان، تمام مادران مشمول این قانون خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد قیصرزاده، ظهر امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین‌_ اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت ماده ۲۱، تمام مادران بیکار غیرشاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری می‌توانند به صورت رایگان عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شده و از خدمات آن برخوردار شوند.

وی افزود: سهمیه اولیه این طرح ۳۱۱ هزار نفر در کل کشور است و افرادی که پیش ثبت‌نام اولیه خود را تا پایان فروردین انجام دهند، در اولویت اول و از مزایای بیمه رایگان برخوردار خواهند شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام به شرایط عضویت مادران اشاره کرد و ادامه داد: نخستین شرط عضویت مادران، داشتن ۳ فرزند و تاریخ تولد فرزند سوم از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد و بیکار بودن است، همچنین با توجه به پایین بودن نرخ باروری، تمام مادران استان مشمول این قانون خواهد شد.

قیصرزاده خاطرنشان کرد: تمام مادران مشمول می‌توانند به دفاتر کارگزاری‌های سطح استان مراجعه و ثبت‌نام مرحله اول را انجام دهند، ۳۱۰ هزار نفر از کل کشور در مرحله اول بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: براساس ماده ۲۱ قانون جوانی جمیعت، نزدیک به ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار نفر از زنان روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار خواهند گرفت که مرحله نخست این طرح اواخر سال ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اجرایی شد، ۳۰۰ هزار نفر مشمول خواهند شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام، بیان کرد: اواسط اسفند سال گذشته فراخوان «ثبت‌نام مادران غیرشاغل دارای ۳ فرزند و بیشتر» در مناطق روستایی و عشایری در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اعلام شد و زیر پوشش قرار دادن ۳۰۰ هزار نفر از این زنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مشمولان مرحله نخست بیمه اجتماعی مادران روستایی و عشایری کسانی هستند که از ابتدای آبان ۱۴۰۰ به بعد فرزند سوم آن‌ها به دنیا آمده است و در مراحل بعدی نوبت به مادرانی می‌رسد که از سال ۹۹ یا ۹۸ صاحب فرزند سوم شده‌اند.

قیصرزاده یادآور شد: در این مرحله مادرانی که فرزند سوم و بالاتر آنان بعد از تاریخ اول فروردین ۱۳۹۶ متولد شده باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی www.roostaa.ir و ورود به بخش ثبت‌نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل) یا مراجعه به ۲۴ کارگزاری صندوق در سطح استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

منبع: فارس

کد خبر 744540

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین اوضاع شرکت‌های تولیدی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت بررسی شد
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • برقراری بیمه اجتماعی رایگان برای مادران خانه دار روستایی و عشایری دارای ۳ فرزند و بیشتر
  • سلسله اقدامات راهگشا برای حل مسائل صندوق‌های بازنشستگی
  • بهره‌مندی رایگان زنان خانه‌دار روستایی و عشایری ایلام از مزایای بیمه اجتماعی
  • آغاز ثبت نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی وعشایری
  • برخورداری مادران بیکار غیرشاغل روستایی از طرح بیمه رایگان
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران