Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:50:50 GMT

جدیدترین آمار شیوع جهانی کرونا+ جدول

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۰۸۷

جدیدترین آمار شیوع جهانی کرونا+ جدول

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمار سایت «ورلد میترز» تاکنون ۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۰۵ نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۶ مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۳۷۷ هزار  و ۷۹۷ نفر جان باخته و ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۹۵۳ نفر هم بهبود یافته‌اند.

بر اساس این آمار، آمریکا همچنان با یک میلیون و ۸۵۹ هزار و ۵۹۷ نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این کشور به ترتیب برزیل، روسیه، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، هند، فرانسه، آلمان و پرو قرار گرفته‌اند.

ایران هم همچنان در رتبه ۱۲ جدول کشور‌هایی که بیشترین تعداد مبتلایان را دارند، قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا اخبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین

دبیر شورای ترافیک استان تهران از ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین خبر داد.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل دربانی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی راهور فراجا گفت: طی آمار اعلام شده از سوی راهور فراجا، از ابتدای طرح سفرهای نوروزی، از مورخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ماه تعداد تلفات ناشی از تصادفات در ۲حوزه درون شهری ۱۷ نفر و برون شهری ۶ نفر در استان تهران بود که در مجموع ۲۳ نفر فوتی تا ۴ فروردین ثبت شده است.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند تلفات جاده در سفرهای نوروزی استان تهران، افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته خوشبختانه ۳۸ درصد کاهش آمار تلفات نیروی انسانی را به خود اختصاص داده است.

دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه با اشاره به عوامل حادث شدن تصادفات درون و برون جاده، گفت: عمده ترین عوامل موثر در حادث شدن این حوادث عدم کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و تغییر مسیر ناگهانی از سوی رانندگان در محور های مواصلاتی و درون شهری می باشد.

دربانی در ادامه با اشاره به آمار اعلام شده در تعداد ورود و خروج مسافرین به استان تهران افزود: طبق آمار اعلام شده از سوی راهداری استان تهران، تعداد کل مسافرینی که از حوزه‌های پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌هایی که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل درون جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند تاکنون تعداد ۳۴۲ هزار و ۳۶۶ نفر در استان تهران وارد و خارج شدند که از این تعداد، ۱۸۳ هزار و ۱۳۳نفر مسافر وارد استان تهران شدند.

وی با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران، تأکید کرد: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شده که تعداد آن ۴۴هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی
  • تأمین داروی اصلی بیماران تالاسمی/ از دفروکسامین تا دفرازیروکس
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ورود بیش از ۱۸۳ هزار مسافر نوروزی به استان تهران تا ۴ فروردین
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟
  • جدیدترین آمار تصادفات نوروزی؛ تعداد کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۱۰ نفر رسید
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها