Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:41:19 GMT

رونمايي از اپليکيشن «دوچرخه»

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۰۹۶

رونمايي از اپليکيشن «دوچرخه»

خبرگزاری آریا- همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری، اپلیکیشن موبایلی «دوچرخه» توسط شهردار تهران رونمایی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، اپلیکیشن دوچرخه که روز سه شنبه، 13 خرداد ماه رونمایی خواهد شد، در جهت تحقق اهداف «تهران هوشمند» در ترویج حمل‌ونقل عمومی و پاک تولید شده است. این اقدامات که پیشتر با طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو آغاز شده بود، حالا با تولید این اپلیکیشن، ظرفیت‌های تازه‌ای در توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از روش‌های حمل و نقل درون شهری ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار موبایلی، مسیریابی‌های مناسب دوچرخه سواران بر اساس حالت‌ها و شرایط مختلف است، بدین صورت که امکان مسیریابی با شرایط مختلفی از جمله راحت‌ترین مسیر،  کوتاه‌ترین مسیر ارایه خدمات و یا مسیر متداخل با مترو در این اپلیکیشن وجود خواهد داشت.
امکان اشتراک‌گذاری مسیرها و مسافت‌ طی شده و ارسال تصاویر از مسیرهای مناسب دوچرخه‌سواری نیز برای کاربران فراهم شده است. مشاهده نزدیکترین فروشگاه‌های دوچرخه فروشی، پارکینگ‌های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه‌های دوچرخه و ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. همچنین امکان اطلاع رسانی در مورد انواع کمپین‌ها و رویدادهای مهم دوچرخه‌سواری در سطح شهر تهران در این اپلیکیشن پیش‌بینی شده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، امکان مشاهده جزئیات سفرهای قبلی، میزان انرژی مصرف شده توسط دوچرخه سوار، تماس اضطراری به هنگام بروز حادثه، ثبت گزارش مشکلات و موانع موجود در مسیرهای دوچرخه‌سواری از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی اپلیکیشن دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا