Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلناا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هیئت سازمان ملل در لیبی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از پذیرش دولت وفاق و نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی برای از سرگیری مذاکرات آتش‌بس و تمهیدات امنیتی مربوط به آن بر اساس پیش‌نویس توافق‌نامه‌ای که این هیئت در جریان مذاکرات کمیته نظامی مشترک  در ۲۳ فوریه ۲۰۲۰ به طرفین ارائه داد، استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت سازمان ملل در لیبی تاکید کرد: «بازگشت طرفین درگیر به گفت‌و‌گو به مفهوم پاسخ به ندای اکثریت قریب به اتفاق مردم لیبی است که منتظر بازگشت به زندگی ایمن و سعادتمندانه در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.»

در این بیانیه تاکید شده است که هیئت سازمان ملل امیدوار است این پذیرش با توقف اعمال خصمانه و کاهش بسیج عمومی و اظهارات نفرت‌انگیز همراه باشد تا به راهکاری دست یابد که نهادها و اعتبار را به دولت بازگردانده و به مردم ثبات و شکوفایی که شایسته آن هستند را ببخشد.

هیئت سازمان ملل همچنین بر لزوم پایبندی طرفین به دادن اختیار تام به نمایندگان خود در جریان مذاکرات برای تکمیل روند توافق آتش‌بس که بخش بزرگی از آن در دو دوره پیش محقق شد تاکید کرده است.

این هیئت از کشورهای حامی طرف‌های درگیر در لیبی خواسته که به دستاوردهای کنفرانس برلین، قطعنامه‌های شورای امنیت، قانون منع واردت سلاح به لیبی و توقف همه اشکال حمایت نظامی از این کشور پایبند باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیبی هیئت سازمان ملل مذاکرات نظامی هیئت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • قدردانی اردن از تلاش ایران برای توقف جنگ علیه غزه
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • بهترین راه توقف تنش در منطقه، پایان دادن به جنگ در غزه است
  • تاکید روسیه بر لزوم خویشتن‌داری طرفین در منطقه
  • شمار شهدای غزه به 33هزار و 899 شهید رسید/ معلولیت روزانه 60 اسرائیلی به دلیل جنگ غزه
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران
  • حمله به اماکن دیپلماتیک غیرقابل پذیرش است
  • حمایت ژاپن از ایران؛ اقدام اسرائیل غیرقابل پذیرش است | امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی به حمله اسرائیل صرفاً عملیاتی حداقلی بود