Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:09:32 GMT

نقش ارزنده رسانه های مازندران در مقابله با فساد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۱۹۳

نقش ارزنده رسانه های مازندران در مقابله با فساد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر سه شنبه در اختتامیه جشنواره مطبوعات استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در مسائل مختلف و رفع مشکلات مردم افزود: ارتباط و تعامل مطلوب با رسانه سبب انسجام اجتماعی و سیاسی بیشتری در استان شده و اعتماد عمومی مردم افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت درحوزه های سرمایه گذاری نیز در استان مرهون نقش رسانه‌ها است، با تاکید بر نقد منصفانه و قانونمند اظهار داشت: آشنایی با قانون و نقد منصفانه سبب پیشبرد امور و رفع مشکلات فراروی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران، طرح مسائل خانوادگی و شخصی را در حوزه رسانه امری نادرست برشمرد و خواستار راه اندازی دفتر شورای حل اختلاف حوزه رسانه در استانداری برای رسیدگی و رفع مشکلات فراروی شد.

حسین زادگان با عنوان اینکه تمام هدف این است که پای رسانه به محاکم و دستگاه قضائی کشیده نشود، گفت: با راه اندازی دفتر رسیدگی به مسائل رسانه در استانداری سبب می‌شود ۹۰ درصد مسائل و اختلافات و شکایات رفع شود.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها برای مقابله با فساد در استان بسیار بالا بوده است، از خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان چشم بینای دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و گفت: هر میزان رسانه‌ها مستقل باشند، ماندگاری رسانه را ارتقا خواهد داد.

وی گفت: برای توسعه استان هم صدایی بین بخش‌های مختلف از جمله رسانه در استان وجود دارد.

حسین زادگان با عنوان اینکه بخش زیادی از سلامت مردم در دوران کرونایی مدیون رسانه‌ها است، گفت: رسانه‌ها در دوران مختلف مانند سیل، مسائل بنزینی و غیره نقش اثرگذاری در تنویر افکار عمومی داشته است.

استاندار مازندران با تاکید بر افزایش مناسبات با کشورهای حاشیه خزر خواستار بهره گیری از ظرفیت رسانه در این زمینه شد.

کد خبر 4940198

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم

عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست وزیر طالبان در دیدار با شماری از شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نمایندگان افغان‌های مقیم اروپا اظهارداشت: تأمین امنیت سراسری، تحکیم ثبات اقتصادی و فراهم‌ کردن سهولت‌های لازم برای شهروندان از وظایف حکومت سرپرست است.

حنفی گفت طالبان متعهد به پایان فساد اداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان است. 

در این دیدار شخصیت‌های علمی و فرهنگی از دستاوردهای طالبان در زمینه‌های پایان فساد اداری، منع مواد مخدر، و اجرای پروژه‌های بزرگ توسعه‌ای در افغانستان قدردانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • جلسه اضطراری شورای‌ عالی امنیت کشور تکذیب شد
  • تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران تکذیب شد
  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • جنگ غزه، رسانه‌ها و روایت‌ها
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • متعهد به از بین بردن فساد اداری هستیم
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د