Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پهلوانی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، ویژه برنامه های بزرگداشت ۱۴ خرداد در هزار و ۵۳ کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، تبیین اندیشه های معمار کبیر انقلاب برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان ضروری دانشت و اظهار کرد: یکی از راه های خنثی سازی توطئه های دشمنان و پاسداری از آرمان های والای انقلاب و نظام، بازخوانی اندیشه های امام راحل(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان همزمان با کانون های سراسر کشور فردا 14 خرداد ویژه برنامه هایی متنوعی که با شرایط این روزهای جامعه که نیاز به رعایت فاصله گذاری اجتماعی است همخوانی داشته باشد را از طریق فضای مجازی اجرا می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: تبیین اندیشه های حضرت امام(ره) از طریق منابر مجازی، مداحی مجازی، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی مرتبط با شخصیت و سیره امام(ره)، مسابقه صحیفه خوانی از شاخص ترین برنامه های کانون های مساجد هرمزگان ویژه بزرگداشت 14 خرداد است.

 

پهلوانی، اجرای میدانی سرود با رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف شهری و روستاهای سراسر استان هرمزگان را یکی از برنامه های شاخص ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) ذکر کرد.

 

وی اضافه کرد: طبخ توزیع غذای گرم و توزیع بسته های معیشتی بین ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بخش دیگری از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ویژه 14 و 15 خرداد است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز ارتحال امام ره ۱۴ خرداد کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان تهران که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک دفاع مشروع و موفقیت آمیز سپاه مقتدر و نیروهای مسلح در هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: باید همه در تبیین این اقدام مهم و بی نظیر تلاش کنند.

محمودی افزود: مناسبت‌های دینی و انقلابی یکی از این فرصت‌های تبیین است که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران با اشاره به اهمیت دهه کرامت از ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه افزود: باید همه دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام پر سرور و تکریم مقام دختران برنامه ریزی مناسب را داشته باشند.

وی با اشاره به دبیری ستاد توسط مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران خواستار توجه جدی به این مناسبت مهم شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام عالمی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران نیز طی سخنانی از همگان خاصه تشکل‌ها و فعالان مردمی خواست در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دهه کرامت همت گمارند.

در ادامه این جلسه محوریت برنامه‌ها در بقاع متبرکه استان تهران به ویژه امام زاده‌های خانم، برگزاری برنامه‌های معنوی با حضور خادمیاران رضوی، برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها، فضاسازی تبلیغی مناسب و تهیه محتواهای تبلیغاتی از جمله برنامه‌های پیشنهادی بود که مقرر شد، برنامه‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌ها ارائه شود.

کد خبر 6080628

دیگر خبرها

  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز