Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@07:38:01 GMT

فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۲۴۹

فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منتشر شد

دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، فراخوان و مقررات شانزدهمین دوره این رویداد سینمایی را منتشر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره، شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در ۲ بخش مسابقه و جنبی برگزار می شود که بخش‌های رقابتی آن شامل «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها»، و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی»، ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس برگزار و ثبت نام برای متقاضیان حضور در این بخش از ۲۰ خرداد در سایت جشنواره آغاز می‌شود، آخرین مهلت ارسال اثر ۳۰ مردادماه ۱۳۹۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر بخش‌های رقابتی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» شامل «بخش اصلی مسابقه (بین المللی)»، «بخش ویژه سیدالشهدای مقاومت (بین‌المللی)»، «بخش فیلم به معنای مطلق (بین‌المللی)»، «بخش فیلمنامه با عنوان «روایت قلم» (بین‌المللی)»، «بخش پژوهش‌های سینمایی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مقاومت و بیداری اسلامی و نقد آثار فیلم و سینما (بین المللی)» و «بخش فیلمسازان بسیجی (انتخاب برگزیدگان ملی)»، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد که بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره، ثبت نام برای متقاضیان حضور در این بخش‌ها از ۲۰ خرداد در سایت جشنواره آغاز می‌شود و آخرین مهلت ارسال اثر ۵ مهرماه ۹۹ در نظر گرفته شده است.

دیگر بخش‌های جشنواره (جنبی) شامل نشست های تخصصی موضوعی («فیلمنامه-نویسی»، «کارگردانی»، «جلوه های ویژه»، «سینمای سامری» و «فقه و سینما»)، «مرور بر سینمای سامری»، «مراسم اهدای نشان رسول»، «بزرگداشت‌ها و نکوداشت‌ها»، «جلسات نقد و بررسی آثار»، «هفته‌های فیلم در خارج از کشور»، «نمایشگاه عکس و تصویر (متناسب با موضوعات جشنواره)» و … به پیشنهاد دبیر و تایید شورای سیاستگذاری، اجرایی و درباره هر بخش اطلاع‌رسانی لازم در سایت جشنواره به آدرس http://www.moqavematfilmfest.ir صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد که هکرهای بین المللی یک سایت ایجاد کرده‌اند تا اسناد مهم و حساس به دست آمده از هک سایت‌های رژیم صهیونیستی را منتشر کنند.

در این گزارش آمده است که هکرها هزاران سندی را که بنا به گفته آنها بعد از نفوذ در سیستم‌های وزارت جنگ به دست آمده منتشر کرده‌اند.

این روزنامه عبری زبان اضافه کرد که هکرهای مذکور موفق شدند به سامانه‌های مربوط به وزارت دادگستری و تأسیسات هسته‌ای دیمونا نفوذ کنند.

این نخستین باری نیست که زیرساخت‌های ضعیف رژیم صهیونیستی مورد حمله‌های گسترده سایبری قرار می‌گیرد. پیشتر نیز چندین نوبت اسناد محرمانه رژیم صهیونیستی در عملیات موفقیت آمیز هکرهای ناشناس لو رفته بود.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره فیلم  آلمان
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرهای بین‌المللی افتاد