Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:10:59 GMT

انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۰ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۳۰۴

انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۰ خرداد

عبدالله جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: تا ۲۰ خراد فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارائه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ عبدالله جعفری امروز در جلسه شورای بسیج رسانه استان زنجان، اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال نیز همزمان با روز خبرنگار در بخش‌های خبر، یادداشت، گزارش، عکس کاریکاتور، طنز و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره امسال به صورت مساوی در موضوعات بومی و ملی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در موضوعات شعار سال، اقتصاد مقاومتی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدائی، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، خانواده و سبک زندگی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های آن، اقتدار ملی، بسیج، مسائل صنفی، خبرنگاران و موضوع آزاد برگزار می‌شود.   این مسئول بیان داشت: کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه از بخش‌های ویژه این جشنواره محسوب شده و از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای رسانه و شهید مدافع سلامت استان در این جشنواره تجلیل می‌شود.   رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: تا ۲۰ خرداد فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارائه می‌شود.   جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه بر ضرورت تسریع اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر و توجه ویژه به بخش جهش تولید به عنوان شعار سال تاکید کرد و گفت:  نشست‌های تخصصی رسانه با حضور کارشناسان بومی و ملی رسانه برگزار شود.   این مسئول خاطرنشان کرد: کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان سال بعد برگزار می‌شود که می‌تواند به‌عنوان یک بخش این جشنواره انتخاب شود.   جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: قبل و بعد از جشنواره اطلاع رسانی خوبی انجام شده و از نظرات اصحاب رسانه در برگزاری مطلوب جشنواره رسانه‌ای ابوذر استفاده شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار می شود استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 

خواب بینان با اشاره به فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان کرمان در مرحله استانی گفت: این دوره از جشنواره در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود. 

 وی محور‌های جشنواره را پایگاه اطلاع رسانی و خبر؛ شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها؛ نرم افزار‌های کاربردی؛ کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافی ... و پویانمایی، انیمیشن، موشن کمیک و ... عنوان کرد. 

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ دانست و تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال آثار به آدرس https://maghar۴۱.ir/۳۱۳ و پیام رسان‌های ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۳۸۵۸۲۹۱۹۹ مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود.

 خواب بینان زمان اعلام نتایج و برگزاری اختتامیه جشنواره را ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد