Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:57:23 GMT

فرزانه: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۶۳۱۸

فرزانه: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران در محاصره زباله قرار گرفته و در شورابه‌های زباله‌های آلوده غرق شده است.

به گزارش ایسنا، ولی الله فرزانه در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت  سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: خدا را شاکریم که در آغاز گام دوم انقلاب قدرت منطقه‌ای انقلاب اسلامی به قدرت بین المللی تبدیل شده است و با قدرت مثال زدنی حصر آبراه‌های بین المللی مثل آبادان شکسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از عوامل فنی و خدماتی و فرماندهی کشتی‌های نفتکش گفت: باید به اطلاع مسوولان و دولتمردان برسانم که استان مازندران در محاصره زباله قرار گرفته است و در شورابه‌های زباله‌های آلوده غرق شده است؛ بوی تعفن ناشی از دپوی غیر بهداشتی زباله مردم این استان گردشگر پذیر را آزار می‌دهد.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس یازدهم تاکید کرد: روزانه ۳۵۰۰ تن زباله تولید و از هر تن زباله ۳۵۰ تا۵۰۰ لیتر شیرآبه خطرناک و آلوده تولید می‌شود مراکز سرطان شناسی ثبات کردند این مواد و شیرآبه‌ها می‌تواند سرطان زا باشد.  این وضعیت، مردم این استان و به ویژه کشاورزان را اذیت می‌کند.

وی ضمن درخواست از وزیر کشور برای ورود به وضعیت پسماندهای این استان گفت: دپو و دفع زباله‌های غیر بهداشتی و بعضا بهداشتی پاسخگو نیست؛ این وضعیت، تبعات اجتماعی و اعتراضات مردمی را در برخواهد داشت.

وی در پایان نطق خود در خصوص وضعیت آب آشامیدنی شهرهای نور و محمود آباد گفت: در مازندران ۶۰ درصد آب‌های سطحی به دریا می ریزد اما متاسفانه نور و محمو آباد از کمبود آب آشامیدنی به ویژه در فصل گردشگری رنج می‌برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان مازندران مجلس یازدهم محمودآباد پسماند استان ها سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد گفت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با اشاره به اینکه قرار است اکنون مزایده دوم برگزار شود، اظهارداشت: برگزاری مزایده دوم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه با «پارسیلون» گفتگو کردیم که امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی از جمله موارد مطرح شده در این جلسات بود.

جعفری گفت: منتظریم تا با قیمت‌گذاری جدید، وضعیت نهایی مشخص شود.

دیگر خبرها

  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • مرزن آباد لرزید
  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد