Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، اعتراض به قتل یک سیاه پوست به نام جورج فلوید به دست ماموران پلیس شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا به خارج از خاک آمریکا رسیده است.

مردم شهر لندن با برگزاری یک راهپیمایی هزاران نفری در مقابل سفارت آمریکا در انگلیس این جنایت را محکوم کردند.

 

بیشتر بخوانید: انتشار فیلمی از وحشی‌گری‌های پلیس آمریکا توسط بازیگر معروف هالیوود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتراضات در آمریکا اعتراضات در مینیاپولیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد