Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهماسبی گفت: هر هفته 32 پرواز از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به مقصد تهران و مشهد داریم که 4 پرواز از فرودگاه طبس، 4 پرواز مشهد و مابقی پروازها مربوط به بیرجند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: در حال حاضر از فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی پرواز به مقصد تهران و مشهد فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این‌که هر روز در فرودگاه‌های استان شاهد پرواز هستیم، افزود: پرواز روز پنجشنبه شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد تهران لغو شده بود که شرکت هواپیمایی ایرتور این پرواز را پوشش داد.   مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر هفته 32 پرواز از فرودگاه‌های استان به مقصد تهران و مشهد داریم که 4 پرواز از فرودگاه طبس، 4 پرواز مشهد و مابقی پروازها مربوط به بیرجند است.   طهماسبی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: از اواسط اسفند تا اواخر فروردین ماه هواپیمایی ایران‌ایر، آتا و ماهان پروازهای خود را لغو کرند.   وی اظهار کرد: تنها شرکت هواپیماییِ ایرتور در ایام شیوع کرونا پروازهایش برقرار بود.    مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: پروازهای ایران‌ایر به صورت هفتگی برقرار بود اما به صورت دائم انجام نمی‌شد و از ابتدای اریبهشت ماه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفت و پروازهای تهران را برقرار کرده است.   طهماسبی بیان کرد: شرکت هواپیمایی ماهان نیز با مجوز گرفتن از ستاد ملی کرونا پروازهای تهران را از ابتدای اردیبهشت ماه و پروازهای مشهد را از ابتدای خرداد برقرار کرده است.   وی با بیان این‌که شرکت هواپیمایی آتا از ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز گرفته، عنوان کرد: در حال حاضر پروازهای شرکت آتا به دلیل مشکلات داخلی شرکت لغو است.   مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیگیر هستیم مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی آتا را در فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی برقرار کنیم.   طهماسبی بیان کرد: با توجه به اینترنتی انجام شدن بیشتر کارها و کاهش رفت و آمد، در حال حاضر تعداد پروازهای استان پاسخگوی نیاز مسافران است، مسافران راضی و مشکلی وجود ندارد.   وی گفت: شرکت‌های هواپیمایی آتا، ایران‌ایر، ماهان و ایرتور با فرودگاه‌های خراسان جنوبی همکاری دارند که در حال حاضر پروازهای شرکت هواپیمایی آتا لغو است و برای برقراری مجدد تلاش می‌کنیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی پرواز از فرودگاه شرکت هواپیمایی هواپیمایی آتا پروازهای شرکت مقصد تهران تهران و مشهد حال حاضر ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به روال عادی بازگشت و به مقصد شهر‌های کشور در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: براین اساس پرواز‌های مشهد به این شهر‌ها نیز لغو شد که از صبح امروز تمام پرواز‌ها انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه «مهرآباد» تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • هواپیمایی قطر پرواز هایش را به ایران از سر گرفت
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • ضربه شرکت های هواپیمایی بین المللی به رژیم صهیونیستی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود