Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی، امروز سه شنبه به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم در حسینیه شهید صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ دوم علی زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ خرم آباد و جمعی از کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سربازان وظیفه محمدرضا تقیان و رضا عباسی با صدای زیبا و دلنشین تلاوت شد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسین دانش هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی شخصیت و رهبری احیاگر به تمام معنا بود که فقط متعلق به ایران اسلامی نبود و دنیای اسلام و جایگاه دین را با اتکای به خداوند زنده کرد.

وی افزود: امروز می‌بینیم که ملت‌های مظلوم دنیا به تاسی از آرمان‌های امام خمینی در مقابل ظلم ایستادگی می‌کنند.

هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه لرستان گفت: اعتماد و اعتقاد مردم به امام امت، مهم‌ترین پشتوانه برای عبور از بحران‌های سخت و سهمگین اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود و اگر غیر از این می‌بود هر یک از حوادث و بحران‌ها به تنهایی برای از پای درآوردن انقلاب نوپای ما کفایت می‌کرد.

حجت الاسلام دانش با بیان اینکه وجود این اعتقادات راسخ و مواضع محکم امام راحل (ع) سبب شد از ایشان شخصیتی مهم و جذاب نه برای ایرانیان بلکه تمام دنیا ایجاد شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل امروز ما شاهد برگزاری همایش‌های مختلف در سطح جهان به منظور شناخت هر چه بیشتر شخصیت امام خمینی (ره) هستیم و با گذشت بیش از ۳۱ سال از رحلت این عالم فرزانه، شخصیت‌های برجسته دنیا برای شرکت در سالروز رحلت ایشان به ایران می آیند.

وی تاکید کرد: اگر امام (ره) و اندیشه‌های ایشان به درستی تبیین شود، انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های آن به حکومت حضرت بقیه الله متصل خواهد شد.

کد خبر 4940221

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد سالروز رحلت امام ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس مشهد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران