Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از جامعه اسلامی کارگران فارس با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از نماینده مردم شیراز ورزقان «روح‌الله نجابت» اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جمعی از جامعه اسلامی کارگران فارس با صدور بیانیه‌ای از اولین اقدام قاطع و انقلابی تعدادی از منتخبان خانه ملت ازجمله دکتر روح‌الله نجابت، جوان‌ترین منتخب لیست شورای ائتلاف فارس حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیانیه جامعه اسلامی کارگران فارس در حمایت از دکتر روح‌الله نجابت

به‌یقین انتظار آحاد مردم میهن عزیزمان داشتن مجلسی در تراز انقلاب با ولع و اشتهار به مبارزه و ریشه‌کنی فساد نهادینه‌شده توسط سیستم لیبرال و دست پروردگان مغروق استخر فرح و جریان نفوذ در چارچوب گام دوم انقلاب است.

به فضل الهی در نخستین ساعات شروع به کار مجلس شورای اسلامی انتخاب هوشمندانه و خالصانه مردم متدین شیراز نتیجه نگاه انقلابی و فساد ستیز را به احسن وجه به منصه ظهور  رسانید.

جامعه اسلامی کارگران فارس ضمن حمایت تام و تمام از دکتر روح‌الله نجابت و نمایندگان همراه، به اطلاع ایادی زور و زر و تزویر می‌رساند تمام اقوام سرافراز ایران درسیانت از نظام اسلامی در معیت مقام عظمای ولایت از روی جنازه متعفن فساد خواهند گذشت و تحریکات اجتماعی و قومی موردنظر افساد طلبان به‌هیچ‌وجه مؤثر نخواهد بود.

جامعه اسلامی کارگران فارس

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران مجلس شورای اسلامی شیراز جامعه اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۳۰ سال خدمت خالصانه جمعی از خادمان حرم قم
  • عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود
  • بی حجابی و بدحجابی به استحکام خانواده‌ها آسیب می‌زند
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست