Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در دیدار با محسن صالحی نیا، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، اظهارکرد: ناحیه صنعتی اترک می تواند نقش تاثیر گذاری در پیشرفت صنعتی استان داشته باشد و تامین اعتبار برق مورد نیاز آنجا ضمن تکمیل زیرساخت ها در اشتیاق سرمایه گذاران جهت فعالیت های تولیدی موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگرچه کشاورزی در گلستان یکی از محورهای اصلی توسعه است اما حمایت از صنایع تبدیلی و دیگر صنایع می تواند زمینه رشد اشتغال و ارزش افزوده محصولات استان را فراهم آورد.

استاندار گلستان یادآور شد: گلستان یکی از استان های بکر در زمینه صنعتی محسوب می شود و با توجه به زمینه ارتباط آن با آسیای میانه می تواند صنایع مختلفی را در خود جای دهد.

همچنین در این دیدار محسن صالحی نیا، معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در گلستان، اظهار کرد:تلاش داریم در سال جهش تولید با تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی زمینه رشد و توسعه آنها را فراهم آوریم.

کد خبر 4940238

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی حق شناس استانداری گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان عید سعید فطر قزوین بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر مشهد روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است

دنیای اقتصاد-تبریز: علی نوید در سومین جلسه ستاد جهش تولید با حضور ۲ خوشه‌ صنایع فلزی و صنایع خودرویی منطقه با اشاره به اینکه در خوشه‌های صنایع فلزی، خودرو و قطعات وابسته، ۳۳ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری فعال است ، اظهار امیدواری کرد: واحدهای تولیدی در حال احداث در سال ۱۴۰۳ وارد چرخه تولید شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشه صنایع فلزی منطقه آزاد ارس با تولید ۱۱۵ هزار تن در سال،‌ ۵۶ درصد وزنی تولیدات منطقه را با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال به خود اختصاص داده و منجر به اشتغال ۶۸۰ نفر شده است.

وی یادآور شد: ارزش ریالی تولیدات خوشه صنعتی خودرو و قطعات وابسته، ۸۱ هزار میلیارد ریال است که ۵۳ درصد ارزش ریالی کل تولیدات منطقه را به خود اختصاص داده و اشتغال‌ زایی برای ۱۴۵۰ نفر را به‌همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، جلسات جهش تولید منطقه آزاد ارس با هدف شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در راستای افزایش تولید برگزار می شود.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب کشورمان و در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است و با وسعت ۵۱ هزار هکتار ۱۳۷ کیلومتر با تبریز فاصله دارد.

در ۲ زون (بخش) صنعتی این منطقه بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می کنند و بزرگترین واحد تولیدات گلخانه ای کشور در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس فعال است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳