Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش گرمسیری نژاد روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان افزود: پس از پایان کار اداری، وسایل سرمایشی باید خاموش شود و در صورت رعایت نکردن برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: همچنین دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های معوقه برق مصرفی را پرداخت و برای هدررفت آب اقدام به نصب دستگاه کاهنده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرمسیری ادامه داد: دوره‌های آموزشی  فرهنگ صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف توسط ادارات آب و فاضلاب و برق شهرستان برای عموم جامعه به عنوان یک مصوبه برگزار شود.

معاون امور عمرانی فرمانداری گناوه گفت: تقویت سیستم اطفای حریق در ادارات و نهادها از جمله دستگاه‌های مجری در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: مانور دوره‌ای برای سنجش امکانات و ظرفیت سازی به منظور رویارویی با حوادث احتمالی توسط تمامی دستگاه‌ها اجرا شود.

گرمسیری نژاد گفت: در اجرای تدوین برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح و آمادگی و پاسخ، با مشارکت ادارات نسبت به تهیه و تدوین برنامه در حوزه کاری خود متناسب با مشی وظایف اقدام شود.

معاون اموررعمرانی فرمانداری گناوه افزود: نظر به افزایش دما و احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌ها، همه تجهیزات اطفای حریق دستگاه‌های مربوطه بصورت آماده باش قرار گیرد.

وی یادآورشد: منابع طبیعی با همکاری حفاظت محیط زیست و جهاد کشاورزی در قالب یک گزارش و تدوین نقشه شناسایی مناطق مستعد آتش‌سوزی اقدام و در زمان وقوع از آن برای مهار استفاده کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه گفت:  از فروردین امسال تاکنون ۲۵ فقره آتش‌سوزی در باغ‌های، علفزار و مزارع این شهرستان وقوع پیوست.

ولی سیفی افزود: به منظور جلوگیری از آتش‌سوزی باغات و نیزارها، کشاورزان برگ‌های خشک نخل و درختان را جمع و پاکسازی کنند.

وی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی برای هیاران در زمینه رعایت مسایل ایمنی و پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی برگزار و به باغداران اطلاع رسانی شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر و از نقاط گرمسیری جنوب کشور است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب مصرف بهینه برق گناوه بهینه سازی مصرف انرژی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب مصرف بهینه برق گناوه بهینه سازی مصرف انرژی آب و فاضلاب مصرف بهینه برق گناوه بهینه سازی مصرف انرژی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده جهت از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب می‌باشد که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.

او افزود:کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه می‌باشند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب جهت استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.

سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین  ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل تیپ ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve مدرنیزه در هد پمپ نمودیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.  

آقای پرشی می‌گوید:  هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل طبق مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند که این امر سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند