Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضوی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: کلاس‌های حضوری سواد آموزی هم زمان با سایر فعالیت‌های آموزشی و متاثر از دستورات ستاد ملی و استانی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اوایل اسفند ماه تعطیل شد.

او با بیان این که آموزش سواد آموزان به طرق مختلف در جریان بوده است، افزود: کلاس‌ها پس از وصول دستور العمل وزارتی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری و نیمه حضوری در جریان است و تا پایان خرداد ماه به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی اظهار کرد: در سال ۹۸ تعداد ۳ هزار و ۸ نفر از افراد کم سواد و یا بی سواد استان در ۳ دوره سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال تحت پوشش برنامه‌های سوادآموزی قرار گرفتند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: امسال حجم ابلاغی استان در دوره‌های سواد آموزی ۲ هزار ۸۶۷ نفر برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توزیع ۲۳۰۰ عدد تجهیزات آموزشی بین مدارس خراسان جنوبی

او بیان کرد: شروع فرآیند ثبت نام و کلاس گذاری متاثر از تصمیمات ستاد ملی کرونا و سازمان نهضت خواهد بود.

مرتضوی ادامه داد: به منظور جلوگیری از افت کمی و کیفی آموزش در حوزه بزرگسالان همانند سایر دوره‌های آموزشی معلمین و آموزش دهندگان سواد آموزی به طرق مختلف تلاش کردند تا روند آموزش بزرگسالان متوقف نشود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سواد آموزی آموزش و پرورش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند