Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری به همراه بنیادی دهیار اسلام آباد نظامی و اعضای شورای اسلامی از روند پیشرفت و احداث سالن ورزشی این روستا بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ بخشدار مرکزی ری با بیان اینکه روند احداث و ساخت این سالن از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است ، گفت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا از سرعت ساخت این سالن کاسته شد اما امیدوارم فاز اول آن در هفته دولت افتتاح گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالن ورزشی اسلام آباد نظامی با مساحت 1000 متر مربع دارای یک سالن ورزش توپی، یک سالن ورزشی رزمی و یک سالن کشتی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال از محل اعتبار ارزش افزوده در حال ساخت و تکمیل شدن می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • آخرین وضعیت احداث کمپ فرهنگی ورزشی شهرستان ورزقان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود