Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به محدودیت‌های بانوان در این استان گفت: احداث پارک ویژه بانوان در شهرستان‌های جنوبی و به‌ویژه مناطق محروم استان از ضروریات است. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فاطمه‌السادات حسینی صبح امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری کرمان با بیان اینکه پارک بانوان شهرستان ریگان احداث می‌شود، اظهار کرد: زمین این پارک اختصاص یافته و حصار دور پارک تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه اکثر شهرستان‌های استان نیازمند احداث پارک بانوان هستند، افزود: نیاز به وجود پارک ویژه بانوان در شهرستان‌های جنوبی و محروم استان کرمان بیشتر احساس می‌شود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کرمان با ابراز این‌که پیگیری برای ساخت و اتمام پارک ویژه بانوان در شهر ریگان با جدیت پیگیری می‌شود، ادامه داد: از فرمانداری و شهرداری ریگان نیز می‌خواهیم که این موضوع را به جدیت پیگیری کنند تا هر چه سریع‌تر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

وی بیان کرد: طرح‌های مرتبط با آسیب‌های اجتماعی باید آسیب‌شناسی شود و بررسی شود که اجرای این طرح‌ها به چه اندازه در کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی موثر بوده است.

حسینی در ارتباط با طرح اشتغال زنان روستایی در استان کرمان، گفت: تعاونی زنان روستایی در راستای کمک به محصولات، تولیدات، اشتغال و تبادل با سایر استان‌ها باید راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه با تشکیل اتحادیه و تعاونی طرح اشتغال زنان روستایی در استان کرمان ساماندهی می‌شوند، افزود: برای شهرستان‌ها باید غرفه‌هایی فراهم کنیم که محصولات تولیدی در آنها به صورت مستقیم عرضه شود.

طرح «سلامت روان سامان» در 10 شهرستان استان کرمان اجرایی می‌شودکرمان| وقتی دستگاه‌ها به تکالیف خود در ارتباط با معلولان عمل نمی‌کنندبیش از 6000 شغل ویژه بانوان در استان کرمان ایجاد شد

در این کارگروه محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: احداث پارک بانوان در شهرستان ریگان مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان از شهرستان‌های مرزی در شرقی استان کرمان است، تصریح کرد: مشکلات زیادی در این شهرستان وجود دارد و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم در این منطقه به کار خواهیم گرفت و احداث پارک بانوان باید به طور کامل اجرا شده و اینگونه نباشد که نیمه‌تمام رها شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در بخش دیگری از این جلسه گفت: بر مقابله و پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام باید تاکید داشته و در اولویت باشد.

وی در مورد کالاهای زیان‌رسان به سلامت جامعه و عدم تبلیغ آنها بیان کرد: رسیدگی دقیق و نظارت‌ها در ارتباط با نظارت در مورد کالاهای زیان‌رسان بر سلامت باید انجام شود.

حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان نیز در این جلسه در ارتباط با بیماری تب کریمه کنگو اظهار کرد: پیش‌سردکن‌ها در تمام کشتارگاه‌های استان فعال شده و تنها نگرانی ما از کشتار خارج از کشتارگاه‌هاست که باید از آن ممانعت شود.

وی با اشاره به بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان گفت: در ارتباط با این بیماری‌‌‌ها کنترل به‌موقع باید انجام شود؛ به‌ویژه در شرایط اکنون که بحران کرونا را هم داریم، اگر بیماری دیگری مثل تب کریمه کنگو، مالت و ... در جامعه شایع شود مشکل جدی ایجاد می‌کند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان افزود: مبارزه با بیماری‌های قابل انتقال را به عنوان یک اولویت در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده باید ببینیم و درخواست داریم با پیشگیری از این بیماری‌ها از هزینه اضافه درمان جلوگیری کنیم.

به گزارش تسنیم، در این جلسه زهرا موسی پور مدیرکل اموراجتماعی استانداری کرمان نیز از اجرای طرح سلامت روان سامان در 10 شهرستان استان کرمان از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری کرمان شبکه سلامت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری کرمان شبکه سلامت استانداری کرمان استان کرمان شبکه سلامت استانداری کرمان ویژه بانوان استان کرمان پارک بانوان شهرستان ها احداث پارک بیماری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی