Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس دوباره وارد عمل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه پاری سن ژرمن دوباره برای جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس وارد عمل شده است.

داستان دیبالا با پاریسی ها از تابستان گذشته آغاز شد. باشگاه فرانسوی تلاش زیادی کرد تا فصل گذشته این ستاره آینده دار را به پاریس ببرد و به نوعی جانشین نیمار در آینده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این انتقال با پافشاری یوونتوس به ماندن دیبالا در تورین منتفی شد. اکنون در جدیدترین خبر پاری سن ژرمن دوباره وارد عمل شده تا این بازیکن را به خدمت بگیرد اما بانوی پیر قصد ندارد این ستاره خود را از دست دهد حتی شنیده می شود مسئولان بیانکونری قصد دارند قراردادی مادام العمری با هافبک خود امضا کنند.

دیبالا در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس آمد. این ستاره آرژانتینی در چند سال گذشته به یکی از مهره های کلیدی بانوی پیر تبدیل شده است. او در 5 فصل برای بانوی پیر 152 بازی انجام داده و 64 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: یوونتوس نیمار پاریس پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم

تیم فوتبال یوونتوس در هفته سی‌ودوم سری‌آ ایتالیا از پس همشهری‌اش برنیامد و مقابل تورینو با تساوی بدون‌گل متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب هفته سی‌ودوم سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰، تیم‌های فوتبال تورینو و یوونتوس در دربی تورین به مصاف هم رفتند. یوونتوس که جدال نزدیکی با آث‌میلان برای کسب جایگاه دوم دارد، در این دیدار برابر تورینو به تساوی بدون‌گل رسید تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

یووه با این تساوی و کسب یک امتیاز ۶۳ امتیازی شد. با این حال اختلاف یووه با میلان، در صورت پیروزی روسونری‌ها در بازی فرداشب ساسولو بیشتر خواهد شد تا کسب مقام دومی سخت‌تر شود.

در حال حاضر اینترمیلان با ۸۲ امتیاز از ۳۱ بازی در صدر جدول سری‌آ قرار دارد، میلان با ۶۸ امتیاز از ۳۱ بازی در رده سوم است و یوونتوس با ۶۳ امتیاز از ۳۲ بازی در رده سوم قرار دارد.

خلاصه‌بازی تورینو و یوونتوس

کد خبر 744226

دیگر خبرها

  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • ادامه انتقادها از انریکه: از امباپه درست استفاده نمی‌کنی!
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • رسوایی نیمار: حالت غیرعادی ستاره برزیلی در تمرین
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم