Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: ارزشیابی فعالیت دانشجو در طول ترم، برگزاری امتحانات به صورت مجازی، نحوه آزمون تستی یا تشریحی و تعیین نمره برای ارزشیابی دانشجو در کلاس‌های حضوری یا مجازی را استاد تعیین می‌کند. 

دکتر مرتضی محسنی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات و ارزشیابی دانشگاه‌های پیام نور اظهار کرد: ارزشیابی فعالیت دانشجو در طول ترم، برگزاری امتحانات به صورت مجازی، نحوه آزمون تستی یا تشریحی و تعیین نمره برای ارزشیابی دانشجو در کلاس‌های حضوری یا مجازی را استاد تعیین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به شرایط کرونایی این نیم سال دانشگاه پیام نور نخستین دانشگاهی بود که تصمیم گرفت امتحانات و ارزشیابی دانشجویان را در بستر امکانات الکترونیک به صورت غیرحضوری برگزار کند و این را اعلام کردیم.

وی با تأکید بر اینکه «همه امتحانات پیام نور به صورت الکترونیکی و از تاریخ ۱۸ خرداد تا ۲۰ تیر برگزار می‌شود»، گفت: متناسب با این آموزش و سنجش مجازی تمهیداتی اتخاذ کردیم که سایر موارد مرتبط مثل برگزاری جلسات دفاع از پیشنهاد (پروپوزال) هم از طریق الکترونیکی برگزار شود.

محسنی، با اشاره به سابقه برگزاری آزمون‌های الکترونیک در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: ما در طول ترم‌های قبل از ۳ میلیون نفر آزمون گرفتیم که ۲۰ درصد آن الکترونیکی بود، اما این نخستین ترمی است که صددرصد آزمون‌ها را در بستر فضای مجازی و غیر حضوری برگزار می‌کنیم.

محسنی در خصوص بستر برگزاری آزمون‌های مجازی نیز افزود:​ با توجه به اینکه امکانات دانشگاه پیام نور در استان ها، مختلف است بر اساس امکانات آموزش الکترونیک هر استان روش‌های مختلفی پیش بینی شده است، برخی استان‌ها بر روی سامانه «ال ام اس» و برخی روی سامانه متمرکز آزمون و برخی دیگر در بستر نرم افزاری روی تلفن همراه آزمون را برگزار می‌کنند.

معاون آموزش دانشگاه پیام نور در خصوص نحوه اطلاع رسانی شیوه برگزاری امتحانات به دانشجویان گفت: طی شیوه نامه‌ای که در نیمه اردیبهشت به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شد همه استان‌ها باید تا یکم خرداد شیوه ارزشیابی شان را اعلام می‌کردند که این کار صورت گرفت و نحوه برگزاری آزمون از طریق واحدهای دانشگاهی، پرتال‌های استانی و شبکه‌های اجتماعی به دانشجویان اطلاع رسانی شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی افزود: دانشجویانی که به هر طریق از نحوه برگزاری امتحانات مطلع نشده اند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه به نشانی www.lmsmap.pnu.ac.ir به صورت کامل اطلاعات امتحانی را دریافت کنند.

وی با اشاره به سختی‌های آموزش مجازی برای دانشجویان گفت: همه استادان سعی کرده‌اند تمام دروس را در آموزش‌های مجازی پوشش دهند و با توجه به اینکه امتحانات را خود استادان برگزار می‌کنند طبیعی است که در چارچوب مطالب آموزش داده شده امتحان گرفته می‌شود تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه پيام نور امتحانات دانشگاه امتحانات پایان ترم دانشجویان برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور ارزشیابی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • واکنش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران به اخراج ۴۰ استاد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد اخراجی نداشتیم
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران: استاد «اخراجی» نداشتیم
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان