Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@13:52:36 GMT

بسته شدن درب آرامستان‌ها در ساعات بعدازظهر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۰۶۳

بسته شدن درب آرامستان‌ها در ساعات بعدازظهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیرهمایون دولتشاهی در تشریح اقدامات انجام شده در آرامستان‌های استان کرمانشاه در شرایط شیوع کرونا گفت: در همین راستا محل جدیدی برای تغسیل و تکفین فوتی‌های ناشی از کرونا راه‌اندازی و تجهیز شده و تمام اقدامات شرعی و بهداشتی در آن با تایید نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتشاهی افزود: تمام عوامل آرامستان که در بحث تغسیل و تدفین اموات حضور دارند مجهز به لباس یکبار مصرف، ماسک فیلتردار و دستکش هستند و تمام پروتکل‌های بهداشتی را هم آموزش‌دیده و رعایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پساب‌های ناشی از انجام مراحل شست‌وشو و تغسیل این اموات نیز در چاه‌های جذبی جمع‌آوری می‌شود تا از آلودگی فاضلاب‌های شهری جلوگیری شود.

دولتشاهی افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت پیش‌آمده در بحث کرونا عملیات غسل و کفن اموات به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود تا بدون هیچ معطلی کار دفن انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضدعفونی مستمر مکان‌های پرتردد و سالن‌های انتظار مستقر در آرامستان‌های کرمانشاه گفتَ: طبق مصوبه ستاد کرونای استان بیش از ۱۰ نفر حق ورود به محل آرامستان کرمانشاه برای انجام مراحل تشییع و کفن‌ودفن میت خود را ندارند.

دولتشاهی افزود: برای پیشگیری از تجمع در محل آرامستان هم درب‌های آرامستان کرمانشاه در تمام‌روزهای هفته بجز دوشنبه و پنجشنبه، بعدازظهرها بسته است.

کد خبر 517434 برچسب‌ها كرونا در ايران شهرداری استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران شهرداری استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد

به گزارش پارس نیوز سحر دولتشاهی در اواخر دهه 70 وارد عرصه بازیگری شد و با کارگردان های مشهوری مانند بهرام بیضایی و عباس کیارستمی کار کرد. سحر دولتشاهی علاوه بر سینما و تلویزیون در تئاتر هم فعالیت می کند و از همان جا با رامبد جوان آشنا شد و شش سال با یکدیگر زندگی کردند اما سرانجام جدا شدند. اواخر دهه 90 و پس از کنسرت نمایش سی،  سحر دولتشاهی  با همایون شجریان وارد رابطه عاشقانه شد. 

 

سکانس سانسور شده فیلم عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی که مربوط به مولودی‌خوانی شخصیت مهرانه نوری (سحر دولتشاهی) در فیلم است، منتشر شد.

این سکانس را در ادامه می بینید.

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان