Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه،سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در بررسی یکی از پرونده های پلاک ثبتی املاک از منظر باغ یا غیر باغ بودن، اظهار کرد: مستندات کمیسیون‌ باغات درباره این ملک، مبنی بر باغ بودن‌ آن است اما در صحن اعلام شد که این ملک حدنصاب باغ بودن را از نظر مساحت ندارد.

وی ادامه داد: اینگونه نمیتوان درباره پرونده باغات تصمیم گرفت، پیشنهاد دارم‌ بررسی این پرونده از دستور خارج شود و مجددا در کمیسیون مربوطه مطابق با مستندات اعم از عرصه‌ و عیان، محیط بن‌ درختان و غیره بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی اعلام کرد: نظر کمیسیون درباره ملکی نباید با نظر شفاهی تغییر کند، شخصا نمی‌توانم نسبت به این ملک بدون ارائه مستندات‌ رای دهم. بعد از بررسی مجددا متناسب با مستندات می‌توان درباره این ملک نظر داد.

نائب رئیس کمیسیون‌ برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد: حقوق عمومی و خصوصی در بررسی پرونده باغات باید رعایت شود‌ از این رو درخواست بازگشت این پرونده به کمیسیون باغات را دارم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد

رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال 1403 را ابلاغ کرد.

تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، 198 هزار و 850 ریال، خیریه 186 هزار و 50 ریال، عمومی غیردولتی 149 هزار و 50 ریال و داروخانه‌های دولتی 81 هزار و 800 ریال تعیین شده است.

جزئیات تعرفه‌های پزشکی اعلام شد

تعرفه خدمات دارویی داروهای بدون نسخه (OTC) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار 25 هزار و 565 ریال، عمومی غیردولتی 20 هزار و 585 ریال و داروخانه‌های دولتی 11 هزار و 200 ریال تعیین شده است.

تمام داروخانه‌ها موظفند جدول تعرفه خدمات دارویی را در معرض دید مراجعه کنندگان نصب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • جزئیات تعرفه خدمات دارویی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد