Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان پیش از ظهر امروز با حضور در جهاددانشگاهی استان سمنان، از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.

علیرضا آشناگر در این بازدید که رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان سمنان و جمعی از خبرنگاران ایسنا سمنان حضور داشتند از نزدیک با فعالیت این خبرگزاری آشنا شد و در جمع خبرنگاران به پرسش های آنان پاسخ گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تجلیل از زحمات و فعالیت های خبرنگاران ایسنا، از این خبرگزاری به عنوان یک مرجع خبری در استان سمنان یاد کرد و گفت: ایسنا همیشه و همواره همراه مسوولین و مردم بوده است و در همه عرصه ها فعالیت حرفه ای و تخصصی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه داشته است.

استاندار سمنان با اشاره به شعار خبرگزاری ایسنا، افزود: شعار همیشگی ایسنا، اخلاق، امید و آگاهی بوده است، ایسنا با رعایت اخلاق و امیدآفرینی، در آگاهی بخشیدن به جامعه موفق بوده است و این بزرگترین امتیاز برای یک خبرگزاری در کشور است.

آشناگر اظهار داشت:  نمونه بارز و نمود عینی شعار ایسنا در دوران شیوع ویروس کرونا در کشور بود، این خبرگزاری در این دوران هم در زمینه امید آفرینی و افزایش امید در جامعه به خوبی عمل کرد و هم در امر خطیر و مهم آگاهی بخشیدن به جامعه در مواجهه با این ویروس بسیار تخصصی و مناسب عمل کردند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایسنا سمنان نیز به خوبی اخبار مربوط به ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان را پوشش دادند و در زمینه مبارزه با کرونا تولیدات خبری ، گزارش خبری، فیلم و عکس و... فعالیت بسیار خوب و ارزشمندی داشتند و قابل تقدیر است.

استاندار سمنان اعلام کرد: امیدوارم به زودی خبر ریشه کن شدن ویروس کرونا و پایداری کامل و وضعیت سفید استان سمنان منتشر و باعث خوشحالی مردم شود، امروز تعداد بستری های بیماران کرونا در بیمارستان های استان به 45 نفر رسیده است و تعداد فوتی های استان نیز به حداقل رسیده است.

آشناگر تصریح کرد: امروز وضعیت سه شهرستان استان کاملاً سفید و 5 شهرستان این استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند که امیدواریم هر چه زودتر این 5 شهرستان نیز به وضعیت سفید برسند، اما خوشبختانه استان سمنان در حال رسیدن به وضعیت باثباتی است.

وی از خبرگزاری ایسنا به جهت همراهی با دولت در همه زمینه ها تشکر کرد و افزود: امروز رسانه ها بیشترین نقش را تنظیم مناسبات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... دارند و از طرفی نیز حلقه واصله ی مردم و مسوولین هستند، خبرگزاری ایسنا در انعکاس دستاوردهای نظام و خدمات دولت و همچنین پیگیری مطالبات و حقوق مردم عملکرد بسیار خوب و ارزشمندی داشته است.

استاندار سمنان با انتقاد از برخی حاشیه سازی ها و شکاف افکنی بین مردم و مسوولین گفت: امروزه یکی از ارکان مهم توسعه، وحدت و یگانگی و پرهیز از اختلافات سیاسی است، حاشیه سازی و شکاف اندازی به هیچ عنوان از مطالبات مردم نیست و هیچ یک از دستگاه ها و ارگان های دولتی تمایلی به حاشیه سازی ها ندارند، حاشیه سازی و اختلاف افکنی هیچ کمکی به توسعه ی استان سمنان نمی کند.

آشناگر با اشاره به آغار به کار مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: امیدواریم با وحدت و یکپارچگی که بین نمایندگان و منتخبان مردم وجود دارد، مسائل مهم و مشکلات اساسی کشور مورد توجه قرار گیرد، مردم توقع دارند مسائل و مشکلات اساسی مورد توجه قرار گیرد و به اولویت های مردم و کشور پرداخته شود.

وی ادامه داد: در دیدارهایی که با نمایندگان استان سمنان داشتم، برای کمک به دولت و پیگیری مسائل و مشکلات مهم استان ابراز تمایل داشتند، انشاءالله یک پک کاملی از مسائل و مشکلات اساسی استان سمنان آماده و تهیه خواهیم کرد و در اختیار نمایندگان استان قرار خواهیم داد، امیدواریم با تلاش نمایندگان استان مسائل و مشکلات پیگیری شود، از ظرفیت های دولت و مجلس در این راستا باید بهره برد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی به دور از اختلافات سیاسی از الزامات توسعه است، خوشبختانه ما در استان سمنان شاهد این وحدت و همدلی بین مسوولین هستیم.

وی همچنین فعالیت ها و خدمات جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را بسیار ارزشمند و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جهاددانشگاهی در حوزه افکار سنجی، نظرسنجی، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی و... مانند مرکز افکار سنجی ایسپا، فعالیت های پژوهشی رویان، ذخیره سازی خون بند ناف و انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دستاوردهای خوب و ارزشمندی داشته است و باید این یافته های علمی و دستاوردهای خوب در اختیار جامعه، نهادها و ارگان های مختلف گرار گیرد.

استاندار سمنان توصیه کرد: جهاددانشگاهی بازوی اصلی نهادها، ارگان ها و سازمان های دولتی است و شما در این مجموعه اصرار داشته باشید که یافته ها و دستاوردهای تخصصی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در اختیار دیگران قرار گیرد.

گفتگوی کامل خبرنگار ایسنا با استاندار سمنان در بخش های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در روزهای آینده منتشر می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه سمنان سمنان ایسنا خبرگزاری ایسنا استاندار سمنان مسائل و مشکلات استان سمنان حاشیه سازی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کردستان، ایثار و از خودگذشتگی این جوان فداکار باعث شد یاد و نامش همیشه جاودانه بماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است