Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلاتکلیفی بازی‌های لیگ برتر برای خیلی از تیم‌ها آزار‌دهنده است و این نشان می‌دهد باشگاه‌های لیگ برتری با هم تفاهم ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سازمان لیگ به دنبال برگزاری ادامه لیگ برتر است، اما اگر این موضوع به هر بهانه‌ای امکان‌پذیر نشود، جدول فعلی به عنوان جدول پایانی بازی‌ها لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم به دسته اول سقوط خواهند کرد. تصور برخی از باشگاه‌ها این است که در صورت تعطیلی بازی‌ها، لیگ برتر فصل آینده با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود در صورتی که سازمان لیگ چنین برنامه‌ای ندارد. همچنین در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور سه تیم انتهای جدول دسته دومی می‌شوند و دو تیم برتر دسته دومی به همراه برنده تیم‌های دوم به لیگ یک صعود خواهند کرد. البته برای انتخاب تیم سوم دسته دوم، دو بازی بین تیم‌های دوم دسته دوم برگزار شود. لیگ ۲ در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول هر گروه همراه برنده تیم‌های دوم لیگ یکی می‌شوند. به واقع اگر به هر بهانه‌ای بازی‌های لیگ تعطیل شود، همین جدول لحاظ می‌شود.
این موضوع به زودی به تیم‌ها ابلاغ می‌شود تا به هر طرحی که راضی هستند، برگزار شود؛ برگزاری بازی‌های لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یا لحاظ کردن جدول فعلی بازی‌ها. همچنین تیم‌های دوم تا چهارم لیگ برتر هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان معرفی می‌شوند. به این خاطر که قهرمان جام حذفی مشخص نشده، تیم دوم لیگ برتر به عنوان دومین سهمیه مستقیم فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی خواهد شد.

در حال حاضر حداقل چهار تیم مخالف برگزاری ادامه لیگ برتر هستند. تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی و همچنین تیم‌های شهر خودرو و نساجی. سازمان لیگ ابتدای هفته آینده بعد از مشورت با وزارت ورزش و جوانان و همچنین ستاد مبارزه با کرونا تصمیم نهایی را خواهد گرفت. هر چند نظر هر دو ارگان، برگزاری ادامه بازی‌ها است. در این گیر و دار تراکتور هم اعلام کرده در صورتی که بازی‌های لیگ برتر برگزار شود، از حضور در بازی‌ها انصراف خواهد داد. بلاتکلیفی بازی‌های لیگ برتر برای خیلی از تیم‌ها آزار‌دهنده است و این نشان می‌دهد باشگاه‌های لیگ برتری با هم تفاهم ندارند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سازمان لیگ پرسپولیس سازمان لیگ لیگ برتر لیگ برتر ایران بازی های لیگ لیگ برتر تیم های دوم سازمان لیگ باشگاه ها دسته دوم بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا اکبرپور، در ارزیابی از وضعیت تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و علت افت برخی تیم ها که مدعی قهرمانی بودند، اظهار کرد: عوامل زیادی در افت برخی تیم‌ها از جمله سپاهان و تراکتور دخیل است یکی اینکه توقع زیادی از هر دو تیم با توجه به مهره‌های خوبی که ابتدای فصل جذب کرده بودند، می‌رفت و جزو مدعیان قهرمانی بودند و از بازیکنان توقع زیادی می رفت که برای رسیدن به صدر جدول تلاش بیشتری داشته باشند.

وی گفت: درست است که هر دو تیم پتانسیل قهرمانی داشتند اما شرایط تمرینی و پرداختی بازیکنان این تیم ها را نمی‌دانیم که ببینیم چه اتفاقی رخ داد که از صدر جدول فاصله گرفتند.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: از استقلال ابتدای فصل انتظار قهرمانی نمی‌رفت و حتی تصورشان قرار گرفتن جزو ۵ تیم بود و امید قهرمانی را از دوش بازیکنان و هواداران برداشته بودند اما بازیکنان و کادر فنی تلاش کردند تا خود را به صدر جدول برسانند، پرسپولیس نیز چند سال است که در کورس قهرمانی قرار دارد و هماهنگی و انسجام خوبی بین بازیکنان این تیم وجود دارد. هر سال این تیم تقویت شده و نتایج خوبی تا به امروز کسب کرده و انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود.

اکبرپور در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است؟ گفت: با توجه به اینکه هنوز تا پایان لیگ برتر ۷ هفته باقی مانده نمی‌توان به صراحت گفت که شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است یا پرسپولیس. هر کدام از این تیم‌ها امکان دارد طی این بازی‌ها امتیاز از دست بدهند اما تیمی موفق است که از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند و به راحتی امتیاز از دست ندهد. استقلال تا امروز نشان داده که از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده و در ۹۰ دقیقه بازی بسیار باهوش و با تفکر عمل می‌کند و بازیکنانش با احساس مسئولیت بازی می‌کنند. امیدوارم این روند تا پایان بازی‌ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اختلاف بین مدیریت و کادر فنی و تاثیر آن بر روی عملکرد تیم استقلال، گفت: قطعا بی تاثیر نیست اما امیدوارم بازیکنان بدون توجه به این مساله صدرنشینی خود را در جدول همچنان حفظ کنند.

اکبرپور در پایان خاطرنشان کرد: استقلال از ابتدای فصل با کمبود بازیکن مواجه بود که البته با جذب بازیکن خارجی این خلاء تا حدودی رفع شد. اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت. البته اینکه با همین نفرات توانسته در صدر جدول قرار بگیرد نشان از موفقیت این تیم است.

کد خبر 845194 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اشجاری: پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟