Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@16:08:28 GMT

اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۱۵۷

اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت سالروز ارتحال امام در سمنان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این استان خبر داد.

سرهنگ علی خالقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان در تشریح برنامه‌های سپاه استان سمنان در ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: بر اساس مصوبه قرارگاه شهید فهمیده سپاه استان سمنان، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، اعزام زائران و مشتاقان امام عزیز را به مرقد مطهر حضرت روح‌الله (ره) نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال سلام از راه دور را برای حضرت امام راحل توسط مردم عزیزمان خواهیم فرستاد و به‌منظور سلامتی مقام معظم رهبری و همچنین امام زمان (عج) همه دست به دعا شده و دعا می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: امسال از راه دور با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کرده و ادامه راه شهدا و همچنین مقام معظم رهبری را اعلام خواهیم کرد.

خالقیان همچنین تصریح کرد: در این قرارگاه مقرر شد تا ۲۵۰ عنوان برنامه برای تبیین شخصیت والا و آرای حضرت امام خمینی (ره) و نگاه امام به استکبارستیزی، معیشت مردم و همچنین جبهه مقاومت در استان سمنان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها در فضای مجازی و امور فرهنگی و هنری اجرا می‌شود، گفت: ۷۰ برنامه شاخص استانی در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در این ایام اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اضافه کرد: در مناطقی که از طریق ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به‌عنوان مناطق سفید اعلام شده، برنامه‌های حضرت امام راحل در مساجد در روز چهاردهم خردادماه برگزار می‌شود.

خالقیان اضافه کرد: در سایر شهرستان‌ها، برنامه‌ای با تجمع مردم نخواهیم داشت و از فضای مجازی به‌عنوان ابزار اجرای برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی سمنان امام مقام معظم رهبری استان سمنان امام خمینی حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم در تقویم ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود