Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از این که یکی از شهروندان رنگین پوست آمریکایی توسط افسر پلیس این کشور به طرز فجیعی کشته شد، مردم به شدت عصبانی شدند و به اعتراض پرداختند. اکنون مقامات آمریکا در حال شنیدن صدای فریاد افرادی هستند که به نژادپرستی اعتراض دارند. در این میان اتفاقات بسیاری افتاده که ویدئوهای آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اقدام جدید توئیتر در اعتراض به نژادپرستی در آمریکا

به تازگی ویدئویی در اینترنت دست به دست می‌شود که حمله بعضی افراد به فروشگاه اپل را نشان می‌دهد. در این ویدئو شیشه‌های شکسته شده این فروشگاه و گوشی‌های اپل دیده می‌شوند که توسط افراد مختلف به سرقت می‌روند. در ادامه ویدئوی غارت فروشگاه اپل توسط معترضان آمریکایی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فروشگاه اپل شرکت اپل اعتراضات در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرم بزرگ مصر تغییر شکل داد

به گزارش خبرآنلاین، یکی از تخیلات جالبی که اخیرا در فضای مجازی توجه زیادی به خود جلب کرده است، تصور مکان‌های مشهور جهان از جمله اهرام مصر به شکلی متفاوت است.

تولیدکننده این تصاویر هوش مصنوعی مولد است اما ایده آن از بازی با واژه‌های تشکیل دهنده نام این مکان‌ها در زبان انگلیسی می‌آید.

مثلا تصور هرم بزرگ جیزه یا همان هرم خوفو (به انگلیسی: Great Pyramid of Giza) را می‌توان از جنس پنیر یا هرم بزرگ پنیری (به انگلیسی: Great Pyramid of Cheeza) تصور کرد.

نتیجه کار شبیه صحنه‌ای از انیمیشن‌های مشهور هالیوودی شده است که در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894893

دیگر خبرها

  • تصاویر گوسفندی که چای با قند می‌خورد!
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس
  • دستگیری عامل انتشار خبر کذب در فضای مجازی در شهرستان علی آبادکتول
  • آرامش بازار اردبیل برخلاف شایعات معاندان در فضای مجازی
  • واکنش‌ها به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» در فضای مجازی
  • هرم بزرگ مصر تغییر شکل داد
  • برای «بی‌بدن» و مفهومی به نام تعارضات اجتماعی
  • فیلم| واکنش مخاطبان در فضای مجازی به حمله موشکی ایران