Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@18:57:29 GMT

شیخ دیاباته علیه رفتار بازیکنان ایرانی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۲۳۶

شیخ دیاباته علیه رفتار بازیکنان ایرانی استقلال

شیخ در حالی به ایران برگشت که حدود یک ماه پیش رسوایی بزرگ ارایه فیش‌های جعلی واریز برای او پیش آمد

به گزارش ایلنا، بدون تردید بازگشت بی‌دردسر شیخ دیاباته به ایران، یک خبر خوب و خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال بود. شیخ که در روزهای پایانی برگزاری لیگ برتر مصدوم شد و چند مسابقه را از دست داد، حالا بهبود یافته و آماده حضور در تمرینات گروهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید این تصور وجود داشت که او به خاطر برخی مشکلات مالی و مدیریتی و مخصوصا شرایط خاص کرونایی دیگر به ایران برنگردد، اما در روزگاری که بازیکنان و مربیان متوسط خارجی هم «اهل پیچ» شده‌اند، شیخ بی‌چک و چانه برگشت.

اینجا برخی از بازیکنان داخی و گمنام لیگ برتر هم هر روز برای ازسرگیری مسابقات هزار بهانه دارند، اما دیاباته مثل یک سرباز متعهد به وظیفه‌اش عمل می‌کند. او از هر نظر یک بازیکن خاص برای هواداران است؛ کسی که در حوزه توانایی‌های فنی پهلو به پهلوی مامه تیام می‌زند و در زمینه معرفت و خونگرمی یادآور فابیو جانواریو است.

شیخ در حالی به ایران برگشت که حدود یک ماه پیش رسوایی بزرگ ارایه فیش‌های جعلی واریز برای او پیش آمد؛ آنچه هر کسی را می‌تواند به شدت عصبانی کند. دیاباته بدون اعتنا به این مساله و نیز پرداخت‌های قطره‌چکانی و بحث‌برانگیز باشگاه، در ملتهب‌ترین دوران ممکن آماده انجام تعهداتش است. حالا با حضور او می‌توانیم دلگرم‌تر باشیم که تمرینات رنگ و بوی جدی‌تری بگیرد و مسابقات هم حتما آغاز شود. استقلال در لیگ برای قهرمانی بدون شانس نیست، اما آنها مسابقات حذفی را هم پیش رو دارند که می‌تواند نویدبخش فتح یک جام برای شاگردان فرهاد مجیدی باشد.

استقلال در این مسابقات ابتدا باید از سد سپاهان بگذرد تا به نیمه‌نهایی برسد. حتما در این مسیر سخت بخشی از امید آبی‌ها به شیخ دیاباته و مهارت شگفت‌انگیز این پسر خوب در گلزنی و ایجاد موقعیت است.

لینک کوتاه: asriran.com/0034I0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استقلال دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند

سرمربیان تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و پاسخگوی خبرنگاران شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان می‌رود.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست پیش از این بازی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد. ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش قطعی شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند. آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند. بازی فردا، بازی جذابی است و با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

خوزه اوناسیو لوپز، سرمربی تیم ملی ازبکستان نیز در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: می‌دانیم که قرار است مقابل چه تیم بزرگ و باکیفیتی بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است. آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!