Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:18:17 GMT

دستگیری ۴۷ نفر محکوم فراری در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۲۸۴

دستگیری ۴۷ نفر محکوم فراری در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۷ محکوم فراری و تحت تعقیب در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی اجرای حکم قضائی مبنی بر دستگیری محکومین متواری و تحت تعقیب، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، شجاعی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و با هدف ممانعت از قانون گریزی هنجارشکنان اجتماعی، این ماموریت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران انتظامی شهرستان شیراز مخفیگاه این افراد را در نقاط مختلف شهر شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

شجاعی خاطرنشان کرد که این افراد طی عملیات‌های مختلف و ظرف مدت ۲۴ ساعت دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ایسنا شيراز حکم حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که بخاطر فحاشی در محله دربند مرتکب قتل شده و به قشم فرار کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمن و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: بامداد روز جمعه، بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۱، درگیری مرگبار میان دو مرد جوان در خیابانی در محله دربند تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و با جسد مرد حدوداً ۲۵ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود، همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت بلافاصله پا به فرار گذاشته است.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت که مقتول در ساختمان مجلل رو به روی محل جنایت مشغول سرایداری بوده و با قاتل جوان از قبل اختلاف داشته که این موضوع درگیری مرگباری میان آنها را رقم زده است، کارآگاهان اداره دهم که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین مداربسته ساختمان شدند و به بازبینی لحظه به لحظه آن پرداختند و در ادامه پی بردند، دوست مقتول که یکی دیگر از سرایداران ساختمان بوده، قاتل را به صورت پنهانی به سالن انتظار ساختمان راه داده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد قاتل پس از حضور در ساختمان مورد نظر، مرد جوان را با درگیری به خیابان منتقل کرده و با یک ضربه چاقو از پا درآورده که در ادامه نیز مشخص شد مرد جنایتکار خیلی زود کشور را به صورت غیرقانونی به مقصد افغانستان ترک کرده است، کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم متوجه شدند که متهم پس از دو سال به ایران بازگشته و به صورت مخفیانه در قشم کارگری می‌کند که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار گیرد.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی قشم شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته مرد جنایتکار را در یک فرصت مناسب طی عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، متهم نیز در جریان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و عنوان کرد بخاطر فحاشی دست به ارتکاب جرم زده است.

وی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات مقدماتی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 746632

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت