Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@13:59:17 GMT

مقیمی زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۲۹۵

مقیمی زاده مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی شد

در حکمی از سوی سرپرست فدراسیون، میلاد مقیمی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، دکتر محمدتقی امیری خراسانی در حکمی میلاد مقیمی زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مقیمی زاده از فعالان رسانه ای باسابقه ورزش کشور می باشد که از سال 83 تاکنون سابقه همکاری با تعداد زیادی از خبرگزاری ها و نشریات کشور را در کارنامه دارد.



مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای مشاورین جوان استاندار‌کرمان، مشاور ‌عالی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی، سردبیر مجله فدراسیون ورزش های کارگری ج.ا.ا، مسوول کمیته ورزش شورای مشاورین جوان شورای اسلامی شهر کرمان، عضو کمیته اطلاع رسانی باشگاه صنعت مس کرمان، سرپرست خبرگزاری برنا در کیش، مدیر اقتصادی و بازاریابی باشگاه مس، بنیانگذار پیوند هنر، ورزش و معلولین و مدیرروابط عمومی چند هیات ورزشی در استان کرمان از دیگر سوابق مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام به شمار می رود.



همچنین سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تقدیر و تشکر از زحمات محمدرضا نصرالله زاده که پیش از این در سمت رییس کمیته روابط عمومی فعالیت می کرد، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

پرورش اندام - بدن سازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرورش اندام بدن سازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاع رسانی روابط عمومی مقیمی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، عضو اصلی شورای راهبردی روابط عمومی بخش آب کشور گفت: هم اکنون ۱۲۷ میلیون متر مکعب آب در سد‌های استان با حجم ذخیره یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب وجود دارد.

کاظم جم  افزود: این حجم در مدت مشابه پارسال ۲۶۹ میلیون متر مکعب بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: میزان بارندگی در سال آبی کنونی از مهر ماه ۱۴۰۲ تا کنون حدود ۸۴ میلی متر بوده است که نسبت به میانگین بلندمدت ۳۳ درصد کاهش دارد.

جم افزود: بارندگی‌های اخیر ممکن است این تصور را در ذهن شهروندان ایجاد کند که از خشکسالی و کم آبی عبور کرده ایم، این در حالی است که با یک ماه بارندگی، خشکسالی ۲ دهه جبران نمی‌شود و همچنان با تنش آبی مواجه هستیم از این رو مدیریت مصرف ضروری است.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری مدیر یک شرکت خصوصی
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • دستگاه‌های عضو مدیریت بحران شهرستان دشتی در آماده باش قرار گیرند
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت