Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای پنج‌شنبه و جمعه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است، گفت: امروز و فردا به دلیل وزش باد تقریبا شدید جنوبی، در سواحل خزر و اردبیل افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور، بیان داشت: در ساعات بعدازظهر و اواخر وقت امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش بادش دید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز چهارشنبه 14 خرداد در شمال‌غرب و شمال‌شرق کشور همچنین ارتفاعات جنوبی البرز در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان ادامه داد: امروز و فردا به دلیل وزش باد تقریبا شدید جنوبی در سواحل خزر و اردبیل افزایش دما پیش‌بینی می‌شود و روزهای پنج‌شنبه و  جمعه در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم است.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه 17 خرداد با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر و نفوذ هوای خنک شمالی رگبار باران، رعد و برق ، وزش باد و کاهش دما در سواحل خزر و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود روز جمعه خلیج فارس و روز شنبه 17 خرداد دریای خزر مواج خواهد بود.
وی ‌بیان کرد: از امروز تا پایان هفته در شرق کشور به ویژه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید داریم.
وی اضافه کرد: فردا اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف در برخی ساعات افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و روز پنج‌شنبه آسمان تهران صاف است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 39 و 26 درجه خواهد بود.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز در تهران آسمان نیمه‌ابری، جهت باد جنوبی و سرعت باد 18 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 8 درصد است.   فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیش بینی می شود وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی سواحل فلسطین اشغالی همزمان با تشدید اوضاع امنیتی

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب از تعطیلی سواحل فلسطین اشغالی در پی بالاگرفتن اوضاع امنیتی در این رژیم خبر دادند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری شهاب فلسطین، همزمان با تشدید اوضاع امنیتی در سرزمین‌های اشغالی، منابع خبری شنبه شب از تعطیلی سواحل عمومی در دریای جلیل و دریای مدیترانه خبر دادند.

شهردار حیفا نیز اعلام کرد که در پی اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی، سواحل این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

ارتش رژیم صهیونیستی از چند روز پیش به حالت آماده‌باش کامل درآمده است.

رژیم صهیونیستی مراکز دیپلماتیک و سفارتخانه‌های خود را در بسیاری از کشورها تعطیل کرده است و جبهه داخلی این رژیم نیز درآماده‌باش کامل به سر می‌برد.

همچنین فعالیت‌های آموزشی نیز در اراضی اشغالی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی آخر هفته ای بارانی برای کرمانشاه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • ورود سامانه بارشی به فارس از عصر فردا و پیش بینی بارندگی شدید
  • تعطیلی سواحل فلسطین اشغالی همزمان با تشدید اوضاع امنیتی
  • بارش شدید باران در ۶ استان / دمای صفر درجه‌ای در همدان
  • هواشناسی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳/ بارش شدید باران در ۶ استان
  • بارش شدید باران در ۶ استان
  • بارش شدید باران در ۶ استان کشور
  • بارش شدید باران در ۶ استان/ دمای صفر درجه‌ای در همدان