Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم برزنونی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: امسال برای نوسازی مکانیزاسیون کشاورزی گلستان هزار و ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کشاورزان واجد شرایط استان در بخش های زراعت، باغبانی، دام و طیور، شیلات و آبزیان، گلخانه، جنگل و مراتع می توانند با ارایه درخواست و تاییدیه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان های محل سکونت خود از این تسهیلات بانکی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزنونی اضافه کرد: سال قبل کشاورزان گلستان با هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، ماشین آلات کشاورزی خود را با خرید هزار و ۵۶ دستگاه انواع تراکتور و کمباین و دیگر تجهیزت مورد نیاز نوسازی کردند.

به گفته وی سهمیه تسهیلات سال قبل گلستان ۷۷۷ میلیارد ریال بود.

گلستان ۳۹ هزار دستگاه ماشین های کشاورزی دارد که در امر تولید کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

این استان با بیش از ۲۰ هزار کیلومتر مربع وسعت از جایگاه ممتازی در تولید محصولات کشاورزی کشور برخوردار است و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی قرار دارد.

گلستان در تولید ۱۵ نوع محصول کشاورزی رتبه های اول تا ششم کشور را دارد که از آن جمله می توان به سویا، خاویار، دانه روغنی کلزا، گندم، گوشت مرغ، جو، آفتابگردان، پنیه، توتون، پیله تر ابریشم، برنج، هلو، آلو، خرمالو و زیتون اشاره کرد.

۲۱۴ هزار خانوار بهره بردار بخش کشاورزی گلستان در سطح ۶۶۷ هزار هکتار زمین مشغول فعالیت هستند که ۳۸ درصد اشتغال خالص استان را به خود اختصاص می دهند.

همچنین مطابق گزارش سازمان جهادکشاورزی گلستان، تولید کشاورزی استان به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تن در سال رسیده و ظرفیت فرآوری صنایع تبدیلی در استان سه میلیون تن در سال است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی مكانيزاسيون گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی مكانيزاسيون گرگان گلستان وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی مكانيزاسيون گرگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد

به گزارش خبرنگار مهر، میکائیل توحیدی قویدل صبح سه شنبه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک نموده است اظهار داشت: شبستر به عنوان مرکز شهرستان شبستر و جمعیت بالای آن نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری می‌باشد و در سنوات گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی گفت: پس از اقدامات انجام گرفته در سنوات گذشته در خصوص خرید ماشین آلات جدید، خرید و تجهیز مجموعه مدیریت شهری شبستر در دستور کار قرار گرفت که یک دستگاه بیل مکانیکی، دو ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی ۶ اینچ، خودرو نیسان و خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به تجهیز و ساماندهی چند دستگاه نیسان در سال گذشته بیان کرد: از ابتدای انتصاب تاکنون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما تجهیز واحدهای مختلف مجموعه شهرداری بوده تا بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شهروندان داشته باشیم.

توحیدی اضافه کرد: در همین راستا چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ خریداری و تحویل واحدهای خدمات شهری شد.

شهردار شبستر در ادامه با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل ٱسفالت ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک خاطر نشان کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر می‌باشد.

کد خبر 6085919

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها برای تحقق رشد تولید
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲