Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@23:46:47 GMT

اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۳۷۶

اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران مشخص شدند

اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در اجلاسیه اول دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 13 خردادماه ) مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در اجلاسیه اول دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 13 خرداد) مشخص شدند.

بر همین اساس، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی به عنوان رئیس این مجمع و رضا تقی پور انوری به عنوان نائب رئیس انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  نمایندگان،‌ سید نظام الدین موسوی و حجت‌الاسلام حسن نوروزی را به عنوان دبیر اول و دوم و علی خضریان را به عنوان سخنگوی این مجمع انتخاب کردند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استان تهران اعضای هیات رئیسه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت

نمایندگان مجلس در نشست امروز بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت از مبحث پنجم تا دهم را برطرف کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت را از مبحث پنجم تا دهم برطرف کردند.

موافقت کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی پنجشنبه‌ها

بر اساس این گزارش، نمایندگان به بررسی ایرادات مبحث پنجم تا دهم پرداختند و مواد 817 تا 912 را تصویب کردند.

لازم به ذکر است محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس در جریان بررسی ایرادات لایحه تجارت در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: بر اساس ماده 16 آیین‌نامه داخلی، اعضای هیأت رئیسه در حضور نمایندگان سوگند یاد کردند و باید موظف به رعایت مفاد آیین‌نامه باشند.

وی ادامه داد: رأی‌گیری یکباره چندین ماده با هم درست نیست و مغایر آیین‌نامه است و باید ماده به ماده لایحه رأی‌گیری شود.

این نماینده مردم در مجلس خطاب به حجت‌الاسلام ذوالنوری که ریاست جلسه را برعهده داشت، افزود: شما علاوه بر اینکه نایب رئیس مجلس هستید رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز هستید و روز گذشته در مورد رأی‌گیری لایحه تذکر دادم اما پاسخی دریافت نکردم و با این بهانه که وقت مجلس کم است نباید آیین‌نامه را زیر پا گذاشت.

ذوالنوری در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: جلسه قبل که اداره صحن را برعهده داشتم تذکر را وارد دانستم و رأی‌گیری نکردیم و قرار بود در مورد آن بحث شود و تفسیر کلی این بود که چون مطالب فصول لایحه به هم مرتبط است در حکم یک ماده رأی‌گیری می‌شود و کلیت هیأت رئیسه بر همین موضوع تأکید دارند و رئیس مجلس تأکید داشت که برای حفظ انسجام مجلس و هیأت رئیسه همین روند و مسیر را ادامه دهیم و روز گذشته هم 71 درصد نمایندگان بر این تفسیر هیأت رئیسه صحه گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • موافقت مجلس با رفع بخشی از ایرادات لایحه تجارت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • پیشنهادات ۱۶ گانه عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • ماراتن ریاست در بهارستان