Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با حکم شعبه چهارم تعزیرات، مالک ۲ دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در شیراز به پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی مبشری گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در شیراز، مامواران با حضور در محل موتورسیکلت‌ها را را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به گزارش ایسنا به نقل از تعزیرات استان فارس، وی اضافه کرد: موتورسیکلت‌های مکشوفه از نوع بی‌ام‌دبلیو ۱۲۰۰ سی سی و هوندا ۶۰۰ سی سی، بود که بعد از شناسایی مالک، پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق تشکیل و به شعبه چهار تعزیرات حکومتی فارس ارسال شد. مبشری گفت: بعد از انجام تحقیقات، مشخص شد که این موتورسیکلت‌ها بدون پرداخت عوارض گمرکی و به شکل غیرقانونی وارد کشور شده و متهم با علم به موضوع اقدام به نگهداری آنها کرده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خاطرنشان کرد که بعد از تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، حکم به ضبط موتورسیکلت‌های مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی توسط مالک، صادر شد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیراز موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا لطفی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پرونده قاچاق پارچه و فندک به ارزش ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه باتوجه‌به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

لطفی، افزود: مأموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را از یک کامیون کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6085636

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج