Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه اسبق آمریکا با اشاره به دستور ترامپ در خصوص شلیک به معترضان، از مردم خواست برای متوقف کردن این روند به بایدن رأی دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، هیلاری کلینتون، دستور ترامپ برای شلیک به معترضان را وحشتناک توصیف کرد.

وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «رئیس‌جمهور ایالات‌متحده از ارتش آمریکا برای شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور به شرکت‌کنندگان در اعتراضات صلح‌آمیز استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر خارجه اسبق آمریکا افزود: «این اقدام، استفاده وحشتناک از قدرت ریاست جمهوری علیه شهروندان خودمان است و در هیچ نقطه‌ای از جهان جایی ندارد، چه رسد به آمریکا. به بایدن رأی دهید.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا صبح دوشنبه (به‌وقت واشنگتن) در گفت‌وگو با فرمانداران ایالت‌های مختلف از ضعف آن‌ها در کنترل اوضاع پس از قتل «جورج فلوید»‌ مرد سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکایی انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا که در یک ویدئوکنفرانس با فرمانداران صحبت می‌کرد، گفت که حضور مأموران امنیتی در واشنگتن امروز افزایش خواهد یافت.

بر اساس فایل صوتی که شبکه خبری «سی‌بی‌اس» به دست آورده، ترامپ گفت: «واشنگتن تحت کنترل بسیار خوبی قرار دارد اما قصد داریم کنترل بیشتری بر آن اعمال کنیم. قصد داریم هزاران نفر را بازداشت کرده و بسیار قوی سرکوب کنیم.»

سندرز: پلیس آمریکا نباید مثل ارتش‌های سرکوبگر عمل کند

روز گذشته نیز برنی سندرز با اشاره به استفاده نیروهای امنیتی از سلاح علیه تظاهرکنندگان، خواستار تغییر ماهیت نظامی پلیس شد تا مانند ارتش‌های سرکوبگر عمل نکند.

وی به توئیت مجری شبکه‌ام.اس.ان.بی.سی در خصوص اعتراضات اخیر واکنش نشان داد.

سندرز نوشت: «وظیفه ما خارج کردن پلیس از حالت نظامی است، به‌نحوی‌که مانند ارتش‌های سرکوبگر به نظر نیایند و عمل نکنند.»

سندرز این توئیت را در پاسخ به توئیت مجری شبکه‌ام.اس.ان.بی.سی نوشت. «علی ولشی» مجری مسلمان کنیایی الاصل این شبکه آمریکایی از شلیک گلوله پلاستیکی پلیس با پشتیبانی گارد ملی به یک تظاهرات صلح‌آمیز خبر داد. وی در جریان این تظاهرات، از ناحیه پا مجروح شده بود.

انتهای پیام/4106/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: نژادپرستی جو بایدن هیلاری کلینتون جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)

 

منبع: آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم) بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف عجیب بایدن درباره حمله اسرائیل به حیفا (فیلم)
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد