Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:22:10 GMT

آماده‌سازی اتاق مخصوص تست کرونا در باشگاه فولاد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۴۱۸

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، طبق پروتکل و دستورالعمل سازمان برگزاری مسابقات لیگ‌برتر و لیگ‌های پایین‌تر تمامی تیم‌های حاضر در لیگ‌های مختلف باید پیش از شروع تمرینات خود تست PCR را از تمامی اعضای خود بگیرند و جواب آزمایشات را به این سازمان اعلام کنند.

طبق این موضوع مسئولان باشگاه فولادخوزستان، اتاق ویژه جهت انجام تست از اعضای تیم فولادنوین را ضدعفونی و پلمپ کرده‌اند تا روز شنبه این تست از افراد تیم فولادنوین انجام بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فولادنوین برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم خود را آماده می‌کند و هم اکنون با ۳۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد، اختلاف امتیاز کم در بین تیم‌های بالای جدول این شانس را به شاگردان هوری می‌دهد تا بتوانند با کسب امتیازات لازم امیدهای خود برای صعود به لیگ یک را افزایش دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا فولاد نوین تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت اله کشانی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: دومین اجلاس اتاق بازرگانی کشور‌های آسیایی ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار میشود. در این اجلاس ۲۰ نماینده از اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: در دومین اجلاس اتاق بازرگانی کشور‌های آسیایی به جز مباحث تعاملات بازرگانی و تجاری بین کشور‌های آسیایی، موضوعاتی در ۵ بخش اصلی شامل سرمایه گذاری، فناوری و انتقال تکنولوژی، گردشگری، اقتصاد پایدار، کشاورزی و امنیت غذایی جلساتی برگزار خواهد شد.

مجمع همکاری‌های آسیایی (ACD) یک سازمان دولتی بین‌المللی پایه‌گذاری شده در ۱۸ ژوئن ۲۰۰۲ است. از اهداف اصلی این سازمان توسعه همکاری‌های بین‌المللی در قاره آسیا است. ایده اصلی تأسیس یک اتحادیه آسیایی را نخست وزیر تایلند مطرح کرد. اعضا اصلی این سازمان اتاق‌های بازرگانی کشور‌های کویت، پاکستان، هند، بحرین، سریلانکا، ترکیه، اندونزی، تایلند، چین و ژاپن هستند.

هم اکنون ریاست مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) با ایران است.

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی شبکه برق خوزستان برای عبور از پیک مصرف تابستان
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • اتاق بازرگانی: بخش خصوصی آماده پذیرش تعطیلی پنجشنبه‌ ها نیست
  • معرفی نفرات برتر جام برترین‌های دارت کشور
  • تاکسی های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی
  • تاکسی‌های برقی در راه تهران | آماده سازی زیرساخت‌های شهری برای ۴۰ هزار تاکسی برقی