Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیزاده گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می شود.

حجت الاسلام «ستار علیزاده » با تسلیت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی(ره)به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد با رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ۲۳۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان افزود: بقاع مجری برگزاری سالگرد ارتحال امام(ره) با کمک خدام افتخاری، قبل از برگزاری مراسم ضدعفونی می‌شوند.


وی تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی و به همراه داشتن وسایل بهداشت شخصی مانند ماسک و دستکش در این مراسم شرکت کنند.


حجت‌الاسلام علیزاده یادآور شد: سخنرانی روحانیون و وعاظ برجسته منطقه و مداحی از جمله برنامه‌های مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(رحمه الله) و قیام ۱۵ خرداد است.


وی پاسداشت امام راحل را تکریم همه ارزش‌های الهی و انسانی دانست و گفت: امام خمینی(ره) با الگوبرداری از نهضت حسینی، علیه طاغوت معاصر قیام کرد و اسلام ناب محمدی را احیا کرد.


حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه تصور دنیای معاصر بدون امام خمینی(ره) هراس‌آور است گفت: در چنین دنیایی، استکبار و صهیونیسم راه را بر همه آزادی‌های فردی و اجتماعی بسته و حتی اجازه نفس کشیدن به انسان و انسانیت نمی‌دهند.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) عارفی جهان‌بین بود که طبق سیره رسول اکرم(ص) حکومتی دینی بنیان کرد و گفت: حرکت امام راحل موجی مقدس در جهان ایجاد کرد که به برکت آن آزادیخواهان و مظلومان جهان علیه طاغوت و زور قیام کردند.


وی به تحقق پیشگویی امام راحل در خصوص نابودی کمونیسم اشاره کرد و گفت: آنچه امروزه در دنیا و آمریکا شاهد هستیم تحقق افول روزافزون دولت آمریکا و وعده صادق امام خامنه‌ای به عنوان شاگرد راستین مکتب خمینی کبیر است.


حجت الاسلام علیزاده بر بهره‌گیری از سیره حضرت امام خمینی(ره) برای تداوم انقلاب اسلامی و اتصال آن به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) تاکید کرد و گفت: زهد، ساده‌زیستی، اخلاص، ظلم‌ستیزی و مردم‌داری از خصوصیات بازر امام راحل بود که باید همواره مورد توجه مسئولان و مردم باشد.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهضت خمینی مراسم رحلت امام خمینی ره بقاع متبرکه گیلان مراسم سالگرد ارتحال امام حجت الاسلام علیزاده امام خمینی ره امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام کاروند افزود بقاع متبرکه امامزاده پیرعمر (ع) و قرآن متبرک نگل شهرستان سنندج، امامزادگان هاجر و سارا (س)، جعفر (ع) دلبران و سید جلال الدین (ع) باباگرگر شهرستان قروه و امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد (ع) و بقعه شیخ فاضل گروس (ره) شهرستان بیجار میزبان این طرح هستند.
وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی خیمه‌های معرفت در ۱۲ امامزاده استان، یادآور شد: در این خیمه‌ها گفتمان‌های دینی، کودک و نوجوان و مشاوره با حضور مبلغان خواهر و برادر انجام می‌شود.
امسال برای چهاردهمین سال، طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند آغاز شده و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۲ بقعه متبرکه استان ادامه دارد.
حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه برگزاری مراسم جزءخوانی و محافل انس با قرآن کریم، اطعام و برپایی سفره‌های افطاری از محل نیات موقوفات و مشارکت خیران از دیگر برنامه‌ها است، اظهار کرد: در کنار اجرای برنامه‌های مختلف، ترویج و توسعه فرهنگ قرآن کریم و سنت حسنه وقف نیز در دستور کار قرار دارد.
۲ هزار و ۵۰ مسجد و ۷۰ مکان مذهبی اعم از آرامگاه، مقبره و امامزاده و مکان استقرار چهار قرآن تاریخی در کردستان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در بقعه امامزاده محمد عابد کاخک برگزار می‌شود
  • ۳۲ بقعه متبرکه خراسان جنوبی میزبان عزاداران در لیالی قدر
  • برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در بقعه امامزاده محمد عابد کاخک
  • مراسم‌های شاخص شب قدر در خمینی‌شهر اعلام شد
  • طنین الغوث الغوث در ۳۲ بقعه خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • دو هزارو ۵۰۰ زائر نوروزی از اماکن متبرکه استان دیدن کردند