Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صدرالحسینی گفت: انسجام ناشی از مقاومت مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه بن‌بست ایجاد کرده و توانسته بخش‌هایی از اهداف استکبار را متوقف کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه مقاومت اساس و محور پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: امام خمینی گفتمان مقاومت را بر اساس نص صریح آیات قرآن و همچنین تجربه تاریخی اسلام و سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از رحلت حضرت امام، رهبر معظم انقلاب پرچم مقاومت را با قوت به دست گرفتند و امروز دستاوردهای مقاومت را در حوزه‌های مختلف شاهد هستیم.

کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم مقاومت، قدرت بازدارندگی است، عنوان کرد: مقاومت می‌تواند ملت‌ها را به جایی برساند که در حوزه‌های مختلف قدرت بازدارندگی داشته باشند.

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: استکبار نسبت به الگو شدن جمهوری اسلامی برای ملت‌های مقاوم به شدت حساس است و تلاش می‌کند به هر نحو ممکن مانع پیشروی ایران شود چرا که اگر دولت و ملتی مقاومت را در دستور کار خود قرار دادند، دیگر تسلط استکبار بر آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

مقاومت نظام سلطه را با بن‌بست مواجه کرده است

وی افزود: نظام بین‌الملل به نظام سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شود و هر دولت و ملتی که مقاومت نکند در جرگه سلطه‌پذیران خواهد بود، لذا مقاومت با وجود هزینه‌هایی که دارد اما قطعاً هزینه‌های آن به مراتب کمتر از هزینه سازش و ذلت است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه قرار نیست سازش با آمریکا پیشرفت و رفاه را برای کشوری به همراه داشته باشد، یادآور شد: مصر کشوری است که طی 40 سال گذشته بیشترین هماهنگی را با آمریکا داشته و همه مقدرات خود را در اختیار آمریکا گذاشته است اما می‌بینیم که امروز وضعیت اقتصادی و امنیتی مناسبی ندارد و در فقر و ناامنی به سر می‌برد.

صدرالحسینی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی حتی برای ملت‌هایی که هنوز مقاومت را در دستور کار خود قرار نداده‌اند هم به عنوان یک الگو و شاخص مطرح است و بسیاری از اندیشمندان و فرهیختگان جهان حمایت‌های ایران از ملت‌های فلسطین، عراق  و سوریه را ستایش می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقاومت می‌تواند موجب تحکیم وحدت جهان اسلام شود، تصریح کرد: انسجام ناشی از مقاومت مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه یک بن‌بست ایجاد کرده و توانسته است بخش‌هایی از اهداف استکبار و آمریکا در غرب آسیا را متوقف کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نظام سلطه بن بست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر بر همین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد.
مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 845453 برچسب‌ها فرودگاه امام خمینی (ره) خبر ویژه

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند