Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@13:47:22 GMT

تحریف امام (ره) و تلاش برای تغییر مسیر انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۵۸۱

تحریف امام (ره) و تلاش برای تغییر مسیر انقلاب

دشمنان اسلام و امت ایران پس از آزمودن همه راه های براندازی انقلاب اسلامی و اطمینان از اعتقاد عمیق مردم به آموزه های دینی و اسلامی و اعتماد به راه امام (ره) به تحریف تاریخ و واژگون جلوه دادن آرمان های حضرت امام روی آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، دشمنان اسلام و امت ایران پس از آزمودن همه راه های براندازی انقلاب اسلامی و اطمینان از اعتقاد عمیق مردم به آموزه های دینی و اسلامی و اعتماد به راه امام (ره) به تحریف تاریخ و واژگون جلوه دادن آرمان های حضرت امام روی آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. 0 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است

در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

این دیدار که پیش از اذان مغرب آغاز شد، ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند، سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.

در ادامه این دیدار، که در حال برگزاری است، شعرای جوان و پیشکسوت در وصف امام حسن مجتبی (ع) و موضوعات دیگر به شعرخوانی پرداختند.

کد خبر 739168

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • «محفل امام حسنی‌ها» شناخت نسبت به مفاهیم قرآنی را افزایش می‌دهد
  • محفل امام حسنی ها اجتماع قلوب بوده است
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای/لزوم انتقال پیام‌های دینی، تمدنی و ایرانی‌گری با زبان شعر/ضرورت ایجاد نهضت ترجمه اشعار فارسی
  • تحریف در برخوردِمومنانه
  • دیدار شاعران با رهبر انقلاب در حال برگزاری است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند
  • آیت‌الله خامنه‌ای در شخصیت‌های قبل از انقلاب بی‌نظیر بودند و کسی نمی‌تواند انکار کند