Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:36:45 GMT

هازن‌هوتل با ساوتهمپتون 4 سال دیگر تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۶۱۲

هازن‌هوتل با ساوتهمپتون 4 سال دیگر تمدید کرد

سرمربی ساوتهمپتون قراردادش را به مدت 4 سال دیگر تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رالف هازن‌هوتل امروز با باشگاه انگلیسی تفاهم‌نامه کاری جدیدی امضا کرد.

براساس توافق صورت گرفته، مربی 52 ساله که از 16 ماه قبل هدایت تیم را در اختیار دارد، همچنان خواهد ماند و تا سال 2024 آن را هدایت می کند.

مربی پیشین اینگول‌اشتات و لایپزیگ گفت: این تصمیمی ساده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساده به این دلیل که ارتباط خوبی با باشگاه، بازیکنان و هواداران ایجاد کردم. برای من این اقدام، گامی محکم در مسیر تحقق وظایفم است.

وی افزود: بازیکنانم، مدیرانم و البته هواداران باید مشارکت و همدلی مرا درک کنند. همه ما در کنار هم تلاش می کنیم تا تیمی عالی بسازیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هازن هوتل مشارکت مربی ساوتهمپتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

حسین برزگر رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح خرید توافقی محصول سیب‌زمینی از نیمه اسفند پارسال گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده خرید توافقی محصول سیب‌زمینی تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

وی اعلام کرد: در این ارتباط دو مرکز خرید محصول سیب زمینی در شهرستان‌های بروجن و شهرکرد عملیات خرید و ثبت قرارداد‌ها را بین کشاورزان و صادرکنندگان تا اطلاع ثانوی انجام می‌دهند.

برزگر اضافه کرد: با توجه به افت قیمت این محصول از قیمت تمام‌شده برای کشاورز و افزایش هزینه انبارداری برای کشاورزان؛ پس از بازدید رئیس سازمان تعاون روستایی مقرر شد افزون بر ذخیره‌سازی یک هزار و ۵۰۰ تن محصول سیب زمینی مورد نیاز کشور خرید توافقی این محصول نیز در استان انجام شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین در مورد صدور معرفی کشاورزان بابت ثبت در سامانه نیز مقرر شد برابر ۴۰ درصد تولید در سامانه پهنه‌بندی کشاورز برای کشاورزان گواهی تولید صادر شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از نیمه اسفند تاکنون بیش از هفت هزار تن محصول سیب‌زمینی به صورت توافقی بین صادرکنندگان و کشاورزان قرارداد منعقد شده است.

برزگر گفت: در راستای نظارت بیشتر بر نحوه خرید توافقی بازدید بار از سوی کارشناسان ناظر، بررسی فیزیکی بار در سردخانه‌های استان، نظارت بر باسکول، صدور بارنامه و تائیدیه گمرکی در مقصد از الزامات این طرح به شمار می‌رود.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده امروز قیمت واقعی سیب زمینی به قیمت تمام شده تولید رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • معنوی‌نژاد: مثل یک غول قدم بر می‌دارم
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • دریاچه آزادی میزبان اردوی پایانی تیم ملی آب‌های آرام