Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار کرد: با فرارسیدن سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تقارن چند روز تعطیلات منتهی به پایان هفته آتی خرداد ماه و افزایش حجم ترددها در محورهای مواصلاتی، نظارت بر تمامی وسایل نقلیه به‌خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس راه استان ایلام با استفاده از ظرفیت ۳۵ تیم گشتی محسوس و نامحسوس و دوربین‌های ثابت ثبت تخلفات و سیار برای کنترل تخلفات رانندگی به‌ویژه تخلفات حادثه‌ساز، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی و کلاه ایمنی و… در محورهای مواصلاتی استان رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار می‌دهد.

سرهنگ همتی‌زاده ادامه داد: برخورداری از امنیت جاده‌ای برای رانندگان بسیار مهم است و پلیس مصمم است برای جلوگیری از تخلفات و حوادث جاده‌ای با رانندگان خاطی و هنجارشکن که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: رعایت سرعت‌های مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله در مسیرهای کوهستانی و پرپیچ و خم از سوی رانندگان می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

سرهنگ همتی‌زاده گفت: امید است با همراهی هموطنان در طول تعطیلات چندروزه با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس راه، ایمنی ترددهای جاده‌ای را تضمین کنند تا شاهد حوادث جاده‌ای در این ایام نباشیم.

کد خبر 517519 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها استان ایلام جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • رسیدگی به بیش از ۱۶۰۰ پرونده تخلفات حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • تدارک حضور ۸۰۰۰ نفر از استان مرکزی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
  • اندیشه های امام خمینی برای نسل کنونی جامعه بازخوانی و تبیین شود