Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان از برگزاری نماز جمعه این هفته در ۵۹ شهر فارس از جمله کلان شهر شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان در گفت و گو با خبرگزاری فارس در شیراز دراین باره اظهار داشت: طبق آخرین اعلام و براساس مجوز وزارت بهداشت، ۵۹ شهر فارس از جمله کلان‌شهر شیراز در زمره شهرهای با وضعیت سفید قرار گرفته‌اند و از همین رو، جمعه ۱۶ خرداد نماز جمعه در شهرستان‌های اعلامی اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرچهان نیز در فهرست شهرستان‌های با وضعیت سفید قرار گرفته و نماز جمعه در این ‌شهرستان نیز برگزار خواهد شد،گفت: شهرستان‌های لار، گراش، مرودشت، جهرم، فسا و شهرهای توابع آن‌ها در وضعیت سفید قرار ندارند و این هفته نماز جمعه در شهرستان‌های یادشده اقامه نخواهد شد.

 مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در ادامه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، ازجمله زدن ماسک، داشتن دستکش، آوردن مهر و سجاده شخصی از منزل، رعایت فاصله اجتماعی و گرفتن وضو در منزل را توسط نمازگزاران ضروری تاکید کرد و گفت: همچنین افرادی که سابقه بیماری های قلبی و ریوی دارند یا مشکوک به نشانه‌ها و علائم کرونا هستند، فعلا از حضور در نماز جمعه اجتناب کنند.

ملک مکان اظهار داشت: معیار سفید بودن وضعیت شهرستان‌ها از نظر نبود آلودگی ویروسی، منوط به تصمیم‌گیری ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا است، مسوولان استانی یا مقامات شهرستان‌ها در این مورد تصمیم‌گیرنده نیستند و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس تابع اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس همچنین افزود: بر اساس اعلام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، فهرست شهرستان‌های سفید هر ۱۴ روز یک بار و فهرست شهرستان‌های زرد هر چهار یا پنج روز یک بار بازنگری می‌شود.

گفتنی است براساس فهرست اعلامی وزارت بهداشت در ۱۲خردادماه، ۳۱ شهرستان فارس شامل آباده، ارسنجان، استهبان، اقلید، اوز، بختگان، بوانات، بیضا، پاسارگاد، خرامه، خرمبید، خفر، خنج، داراب، رستم، زرقان، زرین‌دشت، سپیدان، سرچهان، سروستان، شیراز، فراشبند، فیروزآباد، قیروکارزین، کازرون، کوار، کوه‌چنار، لامرد، ممسنی، مهر و نی‌ریز نماز جمعه این هفته را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز وزارت بهداشت ائمه جمعه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهرستان ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان به خیابان آمدند+ فیلم

پس از برگزاری نماز جمعه مردم قم بار دیگر در حمایت از نیروهای مسلح در اجرای عملیات شجاعانه علیه رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مردم قم امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ با حضور در خیابان‌های این شهر حمایت خود را از سیاست‌های نظامی کشورمان و اقدام نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر اعلام کردند.

این راهپیمایی با شکوه پس از برگزاری نماز جمعه در شهر قم برگزار شد و نمازگزاران از مصلی قدس تا حرم مطهر راهپیمایی کردند.

در این راهپیمایی خودجوش، مردم قم با حمل پلاکاردهایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم کودک‌کش در منطقه و جهان، اعلام انزجار کردند.

ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی، ما منتقم خون شهیدان هستیم، در راه وطن خوف نداریم که ما فرزند خاک ایران هستیم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، از دیگر شعارهای مردم متدین و انقلاب قم در این راهپیمایی بود.

راهپیمایی مردم قم از میدان جانبازان در نزدیکی محل برگزاری نمازجمعه قم به سمت چهارراه شهدا برگزار که در این اجتماع باشکوه پرچم‌های آمریکا و اسرائیل غاصب به آتش کشیده شد.

کد خبر 745986

دیگر خبرها

  • مردم قم در حمایت از نیروهای مسلح کشورمان به خیابان آمدند+ فیلم
  • راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر
  • برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی در قزوین
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • راهپیمایی حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح، فردا در فارس
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد