Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:50:23 GMT

حادثه انفجار منزل مسکونی در قم ۶ مصدوم و ۲ کشته داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۷۱۷

حادثه انفجار منزل مسکونی در قم ۶ مصدوم و ۲ کشته داشت

حمید کریمی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات و خارج کردن مصدومان حادثه انفجار منزل مسکونی در خیابان انصارالحسین قم تا ساعت ۱۴ امروز ادامه داشت، گفت: در مجموع ۸ نفر از زیر آوار خارج شدند که در میان مصدومان یک کودک دوساله وجود دارد.

وی با بیان اینکه دقایقی قبل یک دختر ۱۵ ساله نیز با کمک امدادگران از زیر آوار خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد، گفت: طبق گفته ساکنین این منزل فرد دیگری در خانه تخریب شده وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه منطقه هنوز ایمن نیست و احتمال حادثه همچنان وجود دارد، اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات افراد دیگری که احتمالاً در محل حضور داشته باشند برای اطمینان بیشتر ادامه دارد.

ساعت ۱۰:۴۹ صبح امروز سه‌شنبه خبر انفجار در منزل مسکونی در کوچه ۱۴ خیابان شیرودی بلوار انصارالحسین به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی سازمان جهت امداد رسانی و آواربرداری به محل اعزام شدند.

در این حادثه منزل دو طبقه و بخشی از ساختمان همسایه به طور کامل تخریب شد.

سه خودرو نجات و سه خودرو عملیاتی حریق به محل این حادثه اعزام شدند و ۲۰ آتش‌نشان پشتیبان و مجموعاً ۵۰ آتش‌نشان در محل حضور دارند و ایستگاه‌های پشتیبان هم در صورت نیاز آماده اعزام نیروها هستند.

بر اساس اعلام مسئولان سازمان آتش نشانی قم، بعد از آواربرداری و ایمن‌سازی، واحد بررسی و تشخیص اعزام شده تا علت یابی حادثه صورت گیرد.

فوت دو نفر در حادثه انفجار منزل مسکونی

مهدی فراهانی، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم نیز در رابطه با این حادثه اظهار داشته است: این حادثه امروز صبح اتفاق افتاد که ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه نیروهای اورژانس در محل حاضر و با کمک دیگر نیروهای امدادی در راستای خدمات رسانی تلاش کردند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه ۶ نفر مصدوم و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند، در میان فوتی‌ها یک کودک دو ساله وجود دارد.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم گفت: نیروهای اورژانس با شش دستگاه آمبولانس به مدت ۳.۵ ساعت حضور داشتند و تیم مدیریت در صحنه اورژانس نیز تلاش کرد تا خدمات اورژانسی با سرعت انجام شود.

کد خبر 4940336

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی قم شهرداری قم حمید کریمی قم ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام نماز عید سعید فطر مشهد روز جهانی قدس سازمان آتش نشانی منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران