Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در راستای ارج نهادن به زحمات سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری کرونا، مدال برنز آسیایی این تیم را به کادر درمانی بیمارستان طالقانی آبادان اهدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مرتضی سام بوشهری سرپرست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان مدال برنز خود را به نمایندگی از جامعه بسکتبال منطقه آزاد اروند در حضور دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت، دکتر شکرالله سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، به کادر درمانی بیمارستان قرنطینه آیت الله طالقانی آبادان اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدال در جریان مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا که در سال ۲۰۱۹ در بانکوک تایلند برگزارشده بود و با مقام سومی این تیم پالایش نفت آبادان همراه بود، به مرتضی سام بوشهری به عنوان سرپرست این تیم اهدا شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال نفت آبادان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، امروز عصر و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که پیش از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رقابتها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید.وی پیش از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان روبه رو خواهد شد.

روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به دلیل پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دهد.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084704

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال