Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوریان از جضورش به عنوان نماینده ایران برای انتخابات هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی می گوید.

طرفداری - انتخابات هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی قرار است طبق برنامه اعلام شده، شهریورماه سال جاری، در حاشیه رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان در صربستان، برگزار شود، هرچند این احتمال نیز وجود دارد که به توجه به شیوع ویروس کرونا این رویداد با چندماه تأخیر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی با توجه به سوابق ارزشمند قهرمانی حمید سوریان در رقابت‌های المپیک و جهان و همچنین محبوبیت این قهرمان ملی کشورمان در بین کشتی‌گیران دنیا، وی را بعنوان نماینده رسمی کشورمان برای حضور در انتخابات هیئت رییسه به اتحادیه جهانی کشتی معرفی کرد. حمید سوریان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخابش به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، گفت:

پس از جلسه‌ای که با علیرضا دبیر، رییس فدراسیون داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که برای حضور در انتخابات نماینده‌ای داشته باشیم و رییس فدراسیون نیز این مسئولیت را بر عهده من قرار داد.

سوریان افزود:

هرچند برای انتخاب شدن در هیئت رییسه باید لابی‌های چند ساله و گسترده‌ای را انجام داد، اما امیدوارم در نهایت بتوانیم به این کرسی مهم دست پیدا کنیم تا کشتی ایران بتواند با استفاده از این کرسی صاحب امتیازات ویژه‌ای در کشتی دنیا شده و جدا از آن بتوانیم برای کشتی‌گیران کشورمان احقاق حق کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده

«سید محمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: ۴۵ نماینده در دور دوم انتخاب می‌شوند و تأثیر این ۴۵ نفر می‌تواند در ترکیب هیأت‌رییسه و کمیسیون‌های مجلس آینده، بسیار بالا و مهم باشد.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت مردم شاهد باشیم که این ۴۵ نفر انتخاب شوند؛ امکان انتخاب در دور دوم راحت‌تر است؛ البته در تهران برخلاف شهرستان‌ها ۱۶ نفر باید انتخاب شوند که تعداد قابل توجهی است.

حسینی گفت: معمولاً نمایندگان تهران تأثیر به سزایی در مجلس دارند چون کمتر درگیر کارهای روزمره هستند و از این منظر، بیشتر می‌توانند به مسائل کلان رسیدگی کنند.

معاون رییس‌جمهور در امور مجلس تصریح کرد: از این جهت، هر چه افراد کارآمدتر و با انگیزه‌تر انتخاب شوند، می‌توانند برای مجلس نقش مهم‌تری ایفا کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6083304

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • تشکیل هیئت بین‌المللی حمایت از « راشد الغنوشی»
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده