Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:24:18 GMT

استرلینگ، منچسترسیتی را ترک می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۸۹۵

استرلینگ، منچسترسیتی را ترک می کند؟

رحیم استرلینگ در صورت تایید محرومیت منچسترسیتی آبی‌های آسمانی را ترک می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، استرلینگ هرچند با سیتیزن‌ها تا سال 2023 قرارداد دارد، اما آینده‌اش نزد آبی‌ها چندان مشخص نیست. در واقع حضور یا عدم حضورش در تیم پپ گواردیولا بستگی به رای دادگاه حکمیت ورزش در هفته آینده دارد.

منچسترسیتی که چند ماه قبل به خاطر عدم رعایت فیرپلی مالی، از سوی یوفا به جریمه نقدی و 2 دوره محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محکوم شد،‌ به دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) شکایت برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدت‌ها از زمان گشوده شدن این پرونده،‌ قرار است این دادگاه رای خود را صادر کند.

طبق گزارش روزنامه ایندپندت، در صورت تایید حکم یوفا، تیم دوم شهر منچستر اجازه حضور در 2 فصل آینده لیگ قهرمانان را نخواهد داشت.

در این حالت شماری از بازیکنان مطرح منچسترسیتی که خواهان بازی در بالاترین سطح باشگاهی قاره سبز هستند، به فکر رفتن خواهند افتاد و در این حال پیش‌بینی می شود استرلینگ جزو نخستین دسته از خروجی‌ها باشد.

استرلینگ که تا سال 2015 در لیورپول بازی کرد، در 5 سال گذشته با به تن داشتن پیراهن آبی و آسمانی، برای منچستری‌ها  155 بازی کرده و 59 گل زده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا منچستر محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!

ژوزه مورینیو به دورویی و نگاه کاملا متفاوت رسانه‌ها به سبک بازی او و تیم میکل آرتتا اشاره کرد.

طرفداری | خوزه مورینیو به طرز نگاه رسانه‌های انگلیسی به تاکتیک‌های میکل آرتتا در بازی آرسنال مقابل منچسترسیتی طعنه زد.

توپچی‌ها در ۳۱ مارس راهی ورزشگاه اتحاد شدند، دیداری که به عنوان جدالی سرنوشت‌ساز در کورس قهرمانی لقب گرفته بود. با این حال، این رویارویی، به شدت ناامیدکننده از آب درآمد و تنها سه شوت در چارچوب بین دو تیم رد و بدل شد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد. آرسنال با اتخاذ یک استراتژی تدافعی به مصاف منچسترسیتی رفت. تیم آرتتا تنها 27 درصد مالکیت توپ در برابر سیتی داشت، اما در نهایت با ارائه نمایشی سرسخت و منظم، یک امتیاز گرفت و آرسنال را در رقابت‌های برای قهرمانی نگه داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام که رسانه‌های انگلیسی او را به خاطر بازی دفاعی تیمش، با اصطلاح " اتوبوس پارک کردن" به تمسخر می‌گرفتند و نگاهی کاملاً منفی به سبک بازی تیم‌های او داشتند، از واکنش متفاوت رسانه‌ها به عملکرد آرسنال در بازی با سیتی ابراز تعجب کرد. آقای خاص در مصاحبه با نشریه تلگراف گفت:

از دیدن موفقیت این پسر [آرتتا] خوشحالم، چون او را دوست دارم. و خوشحالم که همه چیز برای او خوب پیش می‌رود. اما از نحوه‌ی بازی آرسنال برای کسب آن یک امتیاز و طرز صحبت رسانه‌ها درباره‌اش تعجب می‌کنم. تعجب می‌کنم رسانه‌ها از استراتژی جادویی آرتتا برای آن بازی صحبت کردند. ولی در زمان من، خبری از استراتژی جادویی نبود. با این‌که من چند بار در خانه منچسترسیتی پیروز شدم، کسی نمی‌گفت استراتژی مورینیو فوق‌العاده بوده، در عوض می‌گفتند تدافعی بازی کرد؛ اتوبوس پارک کرد؛ اتوبوس دو طبقه پارک کرد! نگاهی که به من داشتند کاملاً متفاوت بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!