Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:26:34 GMT

رادولوویچ: امکان سفر و پرواز به ایران را ندارم!

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۷۹۰۰

رادولوویچ: امکان سفر و پرواز به ایران را ندارم!

سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن می گوید مرزهای هوایی این کشور برای سفر به ایران و چند کشور دیگر بسته شده است و امکان سفر برای او وجود ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، دولت مونته نگرو به تازگی محدودیت های جدیدی برای گسترش از شیوع ویروس کرونا وضع کرده که همین موضوع بازگشت رادولوویچ به ایران را پیچیده کرده است.


براساس محدودیت های جدید اعمال شده، خروج شهروندان مونته نگرویی به برخی کشورها و همچنین ورودشان ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان مبارزه با کرونا در این کشور، ورود شهروندان 5 کشور را به خاک مونته نگرو ممنوع کرده اند؛ همچنین محدودیت هایی برای شهروندان مونته نگرویی برای ورود به خاک برخی کشورها در نظر گرفته شده است.


شهروندان مونته نگرویی بر اساس قوانین جدید از مسافرت به کشورهای اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، سوئیس، استرالیا، آلمان، کره جنوبی، استرالیا، ژاپن، استان هوبی در چین و همینطور ایران  برای جلوگیری از گسترش کرون ویروس منع شده اند.


همچنین شهروندانی که از کشورهای اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، سوئیس، دانمارک، اسلوونی، استرالیا، آلمان، کره جنوبی، استرالیا، ژاپن، استان هوبی به مونته باز می گردند، تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار خواهند گرفت.


رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن با اشاره به موارد ذکر شده، اینطور در گفتگو با ورزش سه شرایط خود را توضیح می دهد:« ترک کردن کشور در حال حاضر ممکن نیست. مرزها از 14 مارچ بسته شده ولی حالا از دیروز هم مرزها فقط برای برخی کشورها باز شده اند. هنوز برای مسافرت شرایط اطمینان بخشی وجود ندارد به خصوص با توجه به شرایط برخی کشورها و وضعیتی که آنها دارند.»


سرمربی ذوب آهن اضافه کرد:« بهترین آرزوها را برای بازیکنان ذوب اهن، هواداران تیم و همینطور تمامی هواداران در فوتبال ایران دارم.»


از سرمربی ذوب آهن پرسیدیم که آیا این حرف به معنی استعفای او به حساب می آید که او تاکید کرد:« نه اینطور نیست.»


از او پرسیدیم که چرا مانند کشورهای دیگر از پرواز به سایر کشورها و سپس پرواز به ایران استفاده نکرده است که او اینطور توضیح داد:« تا دیروز مرزهای کشور من به طور کامل بسته بود ولی از دیروز برخی کشورها باز شده است. با این حال شرایط قرنطینه در مونته نگرو جدی است و حتی امکان سفر در داخل مرزهای کشور و بین شهرها را هم نداریم.»

ذوب آهن اصفهان میودراگ رادولوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان میودراگ رادولوویچ مونته نگرویی برخی کشورها ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز هولناک خودروی شاسی‌بلند از روی بلوار (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امکان ندارد گروه ایران را حدس بزنید!
  • اقدامات دولت در توجه به راه‌آهن و ترانزیت بی‌سابقه بوده است
  • کدام کشورها در طول جنگ برای صهیونیست‌ها نفت و گاز تامین کردند؟
  • پرواز هولناک خودروی شاسی‌بلند از روی بلوار (فیلم)
  • امکان خاکسپاری فرامرز اصلانی در ایران وجود دارد؟ | توضیحات وزیر ارشاد+ فیلم
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی امکان پذیر است
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • کاهش نرخ باروری در اکثر کشورها در دهه های آینده