Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم عدالت می‌خواهند و عدالت در اسلام حقیقی است گفت: داعش توسط دشمنان اسلام به وجود آمد تا چهره اسلام ناب محمدی در افکار عمومی خدشه‌دار شود. ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از امامان جماعات مناطق شهر بیرجند در آستانه ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد اظهار داشت: کفر آمریکا به مانند کفر ابوجهل می‌ماند اما اگر ما به دنبال آمریکا، انگلیس و فرانسه باشیم و با چهره نفاق دم از مسلمانی بزنیم، چنین نفاقی بسیار خطرناکتر از کفر اروپایی و آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مستکبرین جهان با آن همه ادعا در جلوی چشم مردم دنیا از حقوق بشر و تمدن حرف می‌زنند اما با ماشین و اسب از روی مردم رد می‌شوند و بر روی کودکان سم می‌ریزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز زمینه‌های بسیار خوبی در دنیا شکل گرفته که باید از آن بهره‌برداری کنیم اما به شرط اینکه چهره مقدس اسلام را خراب نکنیم گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به همراه مرتجعین منطقه برای اینکه چهره اسلام را خراب کنند و افکار عمومی را از اسلام منحرف سازند، داعش را به وجود آوردند.

شهید سلیمانی روح مبارزه با کفر را در رزمندگان احیا کردفتوتیتر/امام خامنه ای:پیروی واقعی از ائمه معصومین، مبارزه با کفر و نفاق استمتابعت عملی از ائمه معصومین در استمرار مبارزه با کفر و نفاق است/ مبارزه با ظالمان منحصر به مبارزه با شمشیر نیست

امام جمعه بیرجند تأکید کرد: نفاق آن دسته از افرادی که به اسم اسلام و انقلاب کارهای خلاف انقلاب و اسلام را انجام می‌دهند و نسل بشر را گمراه می‌کنند بسیار بدتر از آنهایی است که اسلام را با چهره داعش گریم می‌کنند.

عبادی یادآور شد: در سال 55 آیت‌الله خزعلی در حوزه علمیه قم درس تفسیر مشهوری داشتند که در آن جلسه ایشان وقتی نسبت به ظهور حضرت مهدی(عج) صحبت می‌کنند می‌گویند "علائم ظهور هست اما شرایطی باید باشد که هنوز واقع نشده و آن شرایطی است که در زمان ظهور در کره زمین سلسله اعصابی پدید می‌آید که هر کس در هر کجای کره زمین باشد به صورت لحظه‌ای اگر به کف دستش نگاه کند از اخبار اطلاع پیدا می‌کند و آن را می‌بیند " و امروز همان روزی است که ایشان فرموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز جهان وارد بر یک صحنه جدید می‌شود و مردم نیز به دنبال عدالت هستند گفت: قانون اساسی ما یک سند بین المللی است و عملکرد دیگران هیچ ربطی به اسلام دین و انقلاب ندارد.

عبادی بیان کرد: کرونا اگرچه مضراتی داشت اما دارای منافعی نیز بود. مقام معظم رهبری 17 سال اعلام می‌کردند که سبک زندگی را تغییر دهید اما خریدهای بیجا و اسراف‌های بسیار و مسافرت‌های بیجا صورت می‌گرفت که با آمدن ویروس کرونا جلوی ولخرجی و مسافرت‌های بیجا گرفته شد.

وی اظهار داشت: با آمدن ویروس کرونا به ما تفهیم شد که دیگر زمان گرفتن مراسم نیست. هنگامی که مقام معظم رهبری صحبت می‌کنند باید فرمایشات ایشان را گوش دهیم و از فردای آن روز عمل و رفتارمان را درست کنیم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد تنها به برگزاری مراسم نیست گفت: بزرگداشت روز رحلت امام این است که به دنیا اسلام ناب را ارائه دهیم و بزرگداشت شهدای 15 خرداد نیز آن است که بگوییم این شهدا برای چه و چرا مظلومانه شهید شدند.

وی مطرح کرد: برگزاری مراسمات ویژه رحلت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد در مساجد برنامه بسیار خوبی است اما باید طبق پروتکل‌های بهداشتی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی در امور فرهنگی درخشیده‌ایم خاطرنشان کرد: از همه مسئولین بهداشت و درمان، کادر پزشکی و پرستاران که در راه مبارزه با ویروس کرونا خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم چون در سایه این وظیفه بوده که در سطح کشورهای جهان درخشیده‌ایم.

عبادی تصریح کرد: در مراسمات از نوع حرف‌های آنچنانی که صرفا یک مسئله کلیشه‌ای باشد حرف نزنید بلکه به گونه‌ای حرف بزنید که فردی که در پای منبر شما است وقتی بخواهد وارد بر جامعه شود درست عمل کند.

وی با اشاره به اینکه حواسمان باشد که بیراهه نرویم تا استحقاق عذاب اکبر پیدا نکنیم،  آن افرادی که باید پیام صادق را به نسل‌های بعدی برسانند شما هستید گفت: مستکبرین جهان آنچنان به شیوه کار خودشان مغرور بودند که در سال 1355 کارشناسان آمریکایی پس از بررسی و تحلیل خود در ایران گفتند: دین در ایران به مانند نفس‌های آخر یک پیری است که دورانش به آخر رسیده و بعد از این دیگر از دین خبری نخواهد بود."

وی تصریح کرد: در آن دوران‌ها و بحران هایی که همه امور در دست مستکبرین بود، امام خمینی(ره) در سال 42 استارت انقلاب اسلامی را زدند و این در حالی بود که خود خواص چنین مسئله‌ای را باور نداشتند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: آنچه امام خمینی(ره) در سال 42 استارت زد برای امروز تعبیه شده است یعنی خداوند متعال بشر را سرگردان نگذاشته و اکنون شاهد هستیم که مکتب‌های زور، باطل، پوشالی و دروغین به پوچی گراییده شده‌اند و مردم می‌خواهند برای خود فکری کنند.

عبادی افزود: مردم عدالت می‌خواهند که این عدالت در اسلام حقیقی است و اسلام حقیقی نیز در خانه اهل بیت(ع) هم در صحنه عملی و هم در صحنه نظری به صورت مستدل وجود دارد و امروز در صحنه بین المللی، بحث‌های کلامی تفکر شیعیان اهل بیت(ع)، کاملا این مسئله را روشن می‌کند.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب ایران را در سال 42 استارت زده و اگر این استارت در سال 42 صورت نمی‌گرفت و همچنین پیروزی انقلاب در سال 57 رقم نمی‌خورد و اگر قدرت‌های جهنمی به سال‌های بعد که سال‌های فرهنگ سازی، فضای مجازی و حقیقی و اینترنت بود می‌رسیدند یقین بدانید از اسلامیت و انسانیت چیزی باقی نمی‌ماند آنچه امروز در جهت انسانیت و اسلامیت در دنیا باقی مانده است به خاطر انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/254/ی

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امروز باید همان‌طور که مسجد النبی(ص) نسبتاً بازسازی شد، بقیع نیز بازسازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب صبح امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، اظهار داشت: این روزها، روز قدردانی از مردان جبهه و دفاع است که توانستند آرزوی دیرینه مسلمانان را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه از جنبه‌های مختلف می‌توان در مورد بقیع بحث کرد، مطرح کرد: پنهان شدن جایگاه معنوی و پربار بقیع در وضعیت کنونی بسیار ناراحت کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه محرومیت جامعه و تاریخ از انوار نورانی بقیع خسارات بیش‌تری نسبت به جسارت تخریب قبور داشته است، عنوان کرد: ائمه نورانی و اصحاب بزرگوار پیامبر(ص) که در بقیع مدفون هستند، اگر در هر شهر و کشوری بودند امروز گنبد و بارگاهی داشتند، ولی در بقیع مظلوم واقع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هزاران نفر از نامداران تاریخ در بقیع مدفون هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه اجازه معرفی این شخصیت‌های بزرگوار و ارزشمند داده نشده است.

نواب با بیان اینکه منزلت و جایگاه بقیع یکی از محورهای سخن بوده و کتاب‌های بسیاری در این رابطه تدوین شده است، تصریح کرد: در طول تاریخ بقیع دچار حوادث مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه بقیع پس از مسجد النبی دومین جایگاه برای پیامبر(ص) بوده است، یادآور شد: قطعا این مکان دارای فضیلت‌هایی بوده که مورد توجه ویژه پیامبر(ص) قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امروز نیز باید این مکان ارزشمند مورد توجه قرار بگیرد، ابراز کرد: امروز باید همان‌طور که مسجد النبی(ص) نسبتاً بازسازی شد، بقیع نیز بازسازی شود.

وی ضمن بیان حکایاتی از منزلت و جایگاه بقیع، بیان کرد: پیامبر(ص) در بقیع خط آخرالزمان را برای امیرالمومنین(ع) ترسیم کردند.

نواب با اشاره به اینکه شخصیت‌های ارزشمندی همچون فاطمه بت اسد در بقیع مدفون هستند، عنوان کرد: روحانیون کاروان‌ها فرصت ویژه‌ای دارند که این شخصیت‌های گرامی و ارزشمند را به زائران معرفی کنند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش