Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ابوذر کوثری سه‌شنبه ۱۳ خرداد افزود: وجود انواع تعمیرگاه‌های ماشین‌آلات سنگین به‌ویژه در ورودی شهر چهره ایرانشهر را مخدوش و نازیبا کرده که ساماندهی تعمیرگاه‌های سطح شهر با اولویت خودروهای سنگین به تدریج انجام شود.

وی بیان کرد: این پذیرفتنی نیست که تانکرهای سوختکش با توقف‌های غیرمتعارف در یکی از خیابان‌های اصلی شهر مقابل تعمیرگاه‌هایی که احتمالا بخشی از آنها بدون مجوز فعالیت هستند با ایجاد آلودگی زیست محیطی و شهری در مقابل چشم شهروندان به نقض حقوق آنان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول تصریح کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح عوامل زحمتکش انتظامی و پلیس راهور با همکاری سایر ارگان‌های دست اندرکار با اقدام ضربتی از امروز نسبت به جریمه و حمل تمامی تانکرهای سوخت‌کش و سایر ماشین‌آلات سنگین از بلوارهای خاتم و بلوچ به پارکینگ اقدام کنند و از این به بعد ورود این تانکرها به سطح شهر ممنوع خواهد شد.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: در اقدامی موازی و همزمان با جمع‌آوری این ماشین‌آلات، شهرداری موظف است در هفته جاری نسبت به جانمایی محل جدید و احداث مجتمع کارگاهی با اداره کل راه و شهرسازی توافق اولیه خود را نهایی کرده و زمینه را برای انتقال تعمیرگاه‌ها مهیا کند.

کوثری گفت: در حرکت هم‌گام دیگر نیز اتحادیه تعمیرکاران با همکاری اداره صمت موظف است، تعمیرگاه‌های مجاز و غیرمجاز را از همدیگر تفکیک کرده و نسبت به به‌روزرسانی مجوزهای قانونی اقدام و از صدور مجوز برای تعمیرگاه و تعویض روغنی‌های جدید در مناطق مرکزی شهر خودداری کند و در عین حال تعمیرگاه‌های غیرمجاز را با برنامه مشخص تعطیل یا زمینه اخذ مجوز قانونی را مهیا کند.

کد خبر 517485 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران از دقایقی پیش خبر داد.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان کرد: این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.

وی عنوان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 6064430

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه‌ها اقدام کنند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد