Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-24@01:51:06 GMT

امام خمینی(ره) تفکر الهی را در جهان گسترش داد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۵۸۱۱۳

امام خمینی(ره) تفکر الهی را در جهان گسترش داد

"ماموستا حسینی" امام جمعه سقز  با بزرگداشت سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام و قیام 15 خرداد به خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره این روزهای حماسه‌ساز تلاش در راستای زنده نگهداشتن ارزش‌هاست.

وی ادامه داد: حضرت امام بزرگ مرد تاریخ بشریت است که در راستای احیای ارزش‌های دینی و مبارزه با ظلم و ستم سال‌ها ایستادگی و مبارزه کرد و با تکیه بر نیروی ایمان و کمک ملت در این مسیر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سقز با بیان اینکه  امام راحل هرگز در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی‌ها کوتاه نیامد و تمام سختی‌ها را برای رسیدن به هدف والای نجات مظلومین به جان خرید، بیان داشت: امام راحل در مسیر پیروزی انقلاب سختی‌های زیادی متحمل شد. حضرت امام خمینی(ره) در برابر ظلم و طاغوت ستم شاهی ایستاد و مبارزه کرد و با یاری خداوند و پشتوانه مردمی، زور و ستم را در ایران اسلامی ریشه کن کرد.

وی با تاکید براینکه بزرگداشت یاد امام، یادآور تلاش مجاهدانه عالم وارسته‌ای است که برای رضای پروردگار و سرافرازی ملت و کشور تلاش کرد، اظهار داشت: هدف امام راحل، پیاده کردن دستورهای دین مبین اسلام بود و در راه رسیدن به این هدف با تمام توان تلاش کردند.

امام جمعه سقز افزود: مردم ایران اسلامی همواره در گرامیداشت ایام تاریخی و حماسه‌ساز در عرصه حاضر بوده‌اند اما با توجه به شیوع کرونا ویروس عملا امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌ها در ایام مهم وجود ندارد.

ماموستا حسینی خاطرنشان کرد: امسال اگرچه راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشد اما مردم همیشه در صحنه ایران در قالب‌های مختلف به ویژه در فضای مجازی انزجار خود را از رژیم کودک کش نشان دادند.

وی گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف برای گرامیداشت سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام و قیام 15 خرداد بهره بگیریم.


مصاحبه کننده:م. خالدی

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نوسازی مرجعیت
  • روایت تاریخ از کارنامه روحانیت
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • جنگ نرم در غرب مخرب‌تر از نبرد سخت فلسطین و اسرائیل است
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است