Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قنبری از ورود این ستاد به موضوع جذب رانتی نماینده سابق مردم سراوان به عنوان عضو هیئت علمی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد قنبری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: با توجه به نشر خبری مبنی بر آغاز روند جذب «محمد باسط درازهی» نماینده سابق مردم سراوان به عنوان عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی سراوان با رانت و لابی‌گری و پیرو آن ایجاد مطالبه مردمی در این خصوص موضوع در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دنبال این مطالبه مردمی که در قالب نامه جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به وزیر علوم هم اعلام شد، ستاد امر به معروف استان سیستان و بلوچستان نیز به صورت میدانی وارد صحنه شد.

معاون مطالبه‌گری ستاد امربه معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همین رو جلساتی با نماینده های تشکل های دانشجویی و همینطور تعداد از مطلعین جذب رانتی نماینده سابق مردم سراوان برگزار شد که مقرر شد این ستاد از طریق مراجع قانونی موضوع را پیگیری کند.
وی تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های مهم معاونت مطالبه‌گری در ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی است که بر اثر کوتاهی‌ها و غفلت‌های مسئولان یا دستگاه‌ها ایجاد شده است.

قنبری گفت: وحدت، ایمان، اخلاق، صبر، ولایت مداری و مرزداری از جمله ویژگی های بارز مردم نجیب سیستان و بلوچستان است و دشمنان همواره در تلاش هستند تا چهره این استان را خدشه دار کند از همین رو باید موضوعاتی که به وحدت مردم استان خدشه وارد می کند به صورت ویژه پیگیری شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان نماینده سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۵۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» شهر سمنان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان، معاون استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مجموعه بهداشتی و درمانی قرار است با هدف خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار شهر سمنان ساخته شود. بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی سمنان این خانه بهداشت دارای بخش پزشک، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره، سنجش سلامت و… خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم کلنگ زنی این طرح ضمن اشاره به اقدامات خوب دولتمردان در زمینه بهداشت و درمان، گفت: رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار یکی از مهمترین رسالت‌های مسئولان ما به خصوص در زمینه بهداشت و درمان باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی با بیان اینکه خدمات خوبی در دولت در بخش سلامت به مردم ارائه شده است، تاکید کرد: ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» با هدف ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم یکی از همین اقدامات خوب است که باید از مسئولان قدردانی کرد.

در حاشیه این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در مسجد منطقه کهنه دژ پای صحبت‌های مردم نشست. مردم این محله از مشکلات منطقه و محل سکونت خود نکاتی را بیان کردند.

کد خبر 6087412

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت